Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
SNT & Friends voor Pakistan
woensdag 25 augustus 2010
"Medewerkers, relaties en klanten zetten zich in voor de actie voor
Pakistan"
Zoetermeer - Contact center professional SNT helpt mee op de Actiedag
voor Pakistan. Donderdag 26 augustus organiseren de Publieke Omroep,
RTL en SBS samen met de SHO een Actiedag voor Pakistan. SNT faciliteert
al ruim twintig jaar haar contact centers voor charitatieve acties,
zoals de televisieactie rondom de Tsunami en eerder dit jaar de actie
"Nederland helpt Haïti". Wederom zetten honderden SNT Friends zich
vrijwillig in om de verwachte telefoongesprekken te beantwoorden. Deze
Friends bestaan uit SNT medewerkers, klanten en relaties en een
speciaal team vanuit Nuon.
Naast de aandacht op tv besteden ook publieke en commerciële
radiostations aandacht aan de Actie voor Pakistan. Een centraal
belpanel met bekende Nederlanders staat klaar om telefonische giften
aan te nemen. SNT ondersteunt dit belpanel met de honderden
vrijwilligers verspreid over heel Nederland. Bij voorgaande acties is
gebleken dat het Nederlandse publiek niet alleen behoefte heeft om geld
te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak ontroerende, reactie te
geven. Dat persoonlijke contact is al 25 jaar onze core business.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.