Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Teleperformance stelt Maarten Stam aan als Director Quality & Processes
woensdag 25 augustus 2010
Zoetermeer, 25 augustus 2010 - Teleperformance, marktleider in de
contactcenter branche, heeft Maarten Stam (48) aangesteld als Director
Quality & Processes. Stam wordt hiermee verantwoordelijk voor alle
interne processen en verdere implementatie van onder andere TOPS
(Teleperformance Operational Process & Standards) en CCMS.
Maarten Stam
Stam zal zich in zijn nieuwe functie gaan richten op kwaliteit- en
prestatieverbetering. Daarbij wordt aan de operationele afdelingen
onder meer ondersteuning geboden bij het managen van Key Performance
Indicators (KPI's) en het initiëren van verbeterprojecten. Tevens
zullen op termijn specifieke trainingen op het gebied van kwaliteit- en
performancemanagement worden aangeboden. Met TOPS en COPC als
uitgangspunt zal de afdeling "Quality & Processes" de processen in
samenwerking met de betrokken afdelingen ontwerpen of optimaliseren,
implementeren en auditen.
Stam is blij met de nieuwe uitdaging bij Teleperformance:
"Teleperformance is een toonaangevend bedrijf, met aansprekende
opdrachtgevers en heeft een heel duidelijke visie op haar
bedrijfsvoering. In mijn ogen moet je van tijd tot tijd afstand nemen
om te beoordelen wat je goed doet en wat nog beter kan. Dit is precies
wat Teleperformance van mij verwacht. Met elkaar zullen we de positie
van Teleperformance als marktleider verstevigen en verder uitbouwen."
Voordat Stam aan de slag ging bij Teleperformance, is hij gedurende
vele jaren actief geweest als directeur en management consultant,
gespecialiseerd in optimalisatie- en verbeteringstrajecten binnen
bedrijven. Stam heeft hierdoor veel ervaring op het gebied van
organisatieverandering, kostenreducties, efficiencyverbeteringen en
procesoptimalisaties. Deze specialistische kennis heeft hij toegepast
binnen een groot scala aan werkterreinen en sectoren, waaronder ook de
call center branche.