Autonomy door onderzoeksbureau benoemd tot leider in online testen
Rapport toont aan dat Autonomy nummer één is op het gebied van aanbod, productstrategie, bedrijfsstrategie en aanwezigheid in de markt
NIEUWEGEIN, 20100823 -- Autonomy, leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen, kondigt aan dat in het Forrester rapport `The Forrester Wave(TM): online testen, Q3 2010' Autonomy als leider is beoordeeld. Autonomy scoort volgens Forrester het hoogst op het gebied van huidig aanbod, de productstrategie, de bedrijfsstrategie en de aanwezigheid in de markt.
Het Forrester Wave profiel van Autonomy luidt:
· "Autonomy Optimost is onderdeel van Autonomy's productlijn Promote, waarin ook webcontentmanagement en het IDOL zoek- en analyseplatform zijn opgenomen. Autonomy's visie op het integreren van online testen in het optimaliseren van de bedrijfsvoering, is overtuigend in zowel de breedte als in de diepte van de applicatiemogelijkheden."
· "Autonomy blinkt uit in het vastleggen, de toepassingsopties en de diversiteit van de testtechnieken."
"Autonomy richt zich op het leveren van innovatieve en krachtige technologie, waarmee marketeers overtuigende, boeiende en meeslepende online ervaringen kunnen bouwen. Wij zijn dan ook erg blij met de uitstekende beoordeling die we hebben gekregen in het Wave-rapport over online testen", aldus Victor Cohen, General Manager Noord-Europa van Autonomy. "Autonomy's Meaning Based Marketing platform is gebaseerd op de unieke technologie die dit bedrijf biedt om op geautomatiseerde wijze de betekenis van alle vormen van informatie te begrijpen, deze te analyseren en daarop te reageren. Deze technologie ondersteunt een uitgebreid portfolio van marketingapplicaties die organisaties helpen om marktaandeel te winnen en groei te stimuleren."
Over Autonomy
Autonomy Corporation plc (LSE: AU. of AU.L) is leverancier van infrastructuursoftware voor ondernemingen en koploper in de Meaning Based Computing benadering. Autonomy is recentelijk door IDC erkend als organisatie met het grootste marktaandeel en de snelste groei in de wereldwijde search and discovery markt. De technologie van Autonomy maakt het mogelijk dat computers de menselijke informatie volledig begrijpen. Iedere vorm van digitale elektronische data wordt conceptueel en contextueel begrepen, waaronder tekst, e-mail, web pagina's en beeld- en geluidsmateriaal. Autonomy's technologie vormt de motor van bedrijfskritische applicaties die afhankelijk zijn van ongestructureerde informatie. Autonomy biedt oplossingen voor pan-enterprise search, customer interaction solutions, information governance, end-to-end eDiscovery, records management, archiving, business process management, web content management, web optimization, rich media management en beeld- en geluidsanalyse.
Het klantenbestand van Autonomy bestaat uit meer dan 20.000 internationale ondernemingen, advocatenkantoren en overheidsinstanties zoals AOL, BAE Systems, BBC, Bloomberg, Boeing, Citigroup, Coca Cola, Deutsche Bank, DLA Piper, Ericsson, FedEx, Ford, GlaxoSmithKline, Lloyds Banking Group, NASA, Nestlé, the New York Stock Exchange, Reuters, Shell, Tesco, T-Mobile, the U.S. Department of Energy, the U.S. Department of Homeland Security en the U.S. Securities and Exchange Commission. Autonomy heeft meer dan 400 OEM partners en resellers, waaronder Citrix, HP, Novell, Oracle, Sybase, Symantec en TIBCO. De onderneming heeft kantoren wereldwijd. Voor meer informatie: www.autonomy.com
Autonomy en het Autonomy logo zijn gedeponeerde handelsmerken/of handelsmerken van Autonomy Corporation plc.. Alle andere handelsmerken zijn het bezit van hun respectievelijke eigenaars.
Ingezonden persbericht