Ingezonden persbericht
Mountain versterkt haar strategie en design units met twee seniors.
Na een ontspannen zomervakantie is Mountain weer helemaal opgeladen en heeft zich versterkt met twee ervaren medewerkers: Charlotte Antony (Strategy Director) en Stijn Braun (Design Director).
Charlotte komt van Clear Ideas, waar zij werkzaam was als Brand Strategy Consultant voor bijna 3 jaar. Ze heeft gewerkt voor klanten als Philips (het merk), Sara Lee (Senseo), Unilever (Cup-a-soup, Sun) en Campina (het merk). Daarvoor was ze werkzaam als Brand Consultant bij Interbrand in Londen.
Stijn is afkomstig van Millford Brand-id, waar hij werkzaam was voor bijna 12 jaar. Als Design Director heeft hij daar voor accounts gewerkt als Unilever (Zwitsal), Hero (Friso), Heinz (Venz), Gall & Gall en Vebego. Van origine komt Stijn uit de reclame wereld.
'Door de aanhoudende drukte en focus op onze ambities, hebben we behoefte aan versterking op zowel strategie als design. Ik ben dan ook erg blij met deze twee ervaren krachten, welke zeker zullen bijdragen aan onze core competences.', aldus André de Koning, managing director van Mountain.
Bijgesloten: Foto Charlotte Antony en Stijn Braun.