Ingezonden persbericht
Joost Nienhuis is benoemd tot de nieuwe CEO van Tripolis Solutions
AMSTERDAM (20 augustus 2010) - Joost Nienhuis is benoemd tot de nieuwe CEO van Tripolis Solutions. Hij gaat het team versterken van de Nederlandse markteleider in e-mailmarketing software na een lange carrière bij Microsoft.
Joost Nienhuis is verheugd over deze nieuwe uitdaging: "Het is mijn grote ambitie om ons toch al indrukwekkende portfolio zowel nationaal als internationaal verder uit te bouwen.". Als nieuwe CEO omschrijft Nienhuis zijn visie als volgt: "Onze focus zal sterk liggen op innovatie en productontwikkeling. Absoluut onmisbaar daarin is de stuwende kracht van het Tripolis Partner Netwerk. We gaan nóg intensiever samenwerken met het succesvolle Partner Netwerk."
Tripolis Solutions kan meer dan vijfhonderd organisaties en vijftig gecertificeerde partners tot zijn klanten rekenen. Tripolis verstuurt jaarlijks meer dan 1,5 miljard (opt-in) e-mails voor bedrijven als Rabobank, Ohra, Aegon, Vodafone, Albert Heijn, NS, Reed Business, Kluwer, Bruna en Porsche
Over Joost Nienhuis
Joost Nienhuis werkte voorheen als General Manager bij Microsoft. In die functie was hij verantwoordelijk voor de strategie en ontwikkeling van Microsoft Consumer & Online Nederland. Eerder was hij Country Manager MSN Nederland en daarna verlegde hij letterlijk zijn grenzen als Regional Director van de Microsoft Online Services Group voor 'emerging' landen als Turkije, Rusland en Zuid-Afrika.