Consumentenbond
18 augustus 2010
Natuals voortaan duidelijker over vervolgzendingen
Natuals zal zijn klanten in het vervolg duidelijker informeren over het
annuleren van vervolgzendingen en bestaande klachten oplossen. Dit is
het resultaat van overleg tussen de Consumentenbond en Natuals. De bond
kreeg de laatste tijd geregeld klachten over dit bedrijf, dat
vitaminepreparaten verkoopt via telefonische verkoop en via hun
internetsite.
medcijnen_2 De vitamineverkoper biedt een proefpakket aan tegen een
gereduceerde prijs, maar als consumenten niet binnen drie weken na
ontvangst van dit proefpakket annuleren, ontvangen zij automatisch een
vervolgzending met daarin supplementen voor drie maanden. In overleg
met de Consumentenbond heeft Natuals de problemen inmiddels grotendeels
opgelost door de tekst in de brief bij het proefpakket aan te passen.
Openstaande klachten
Natuals heeft toegezegd nog openstaande klachten zo goed mogelijk op te
zullen lossen. Consumenten kunnen rechtstreeks contact opnemen met
Natuals via e-mail info@natuals.com of via telefoonnummer 0900 - 333 22
00 (EUR 0,10 per minuut).