GraphicMail Benelux biedt social media integratie met e-mailmarketing


Nederlandse E-mail Service Provider loopt weer voorop in dienstverlening

AMSTERDAM, 20100817 -- Vanaf nu kunnen klanten van GraphicMail hun nieuwsbrieven en andere e-mails direct posten op social media sites Twitter en Facebook. De ESP maakt het mogelijk op eenvoudige wijze het e-mailmarketing account te verbinden met social media accounts. Nieuwsbrieven kunnen dan direct vanuit het GraphicMail account worden gepost als tweet of statusupdate. Zonder iedere keer opnieuw in te hoeven loggen in de social media accounts en compleet met eigen tiny URL die verwijst naar de volledige versie van de nieuwsbrief.

Eerder al konden widgets worden toegevoegd aan nieuwsbrief of andere e-mail, waarmee de ontvangers deze kunnen delen met anderen via social share. Ook kan het GraphicMail inschrijfformulier eenvoudig worden geplaatst op een Facebookpagina en wordt in het blog aandacht besteed aan het hoe en waarom van integratie van e-mailmarketing en social media.

Klanten van GraphicMail ervaren dit als zeer prettig, want vaak staan zij zelf nog huiverig tegenover het inzetten van social media, terwijl ze wel weten dat ze er 'íets' mee moeten. Omdat het hen nu zo eenvoudig gemaakt wordt, gaan zij steeds vaker over tot het combineren van e-mailmarketing met social media. Met positieve resultaten als gevolg, waarvan de stijging in CTR (doorklikratio) de meest opvallende is.

GraphicMail is leverancier van e-mailmarketing oplossingen en staat voor betaalbaarheid, gebruiksgemak en service. GraphicMail loopt voorop in online ontwikkelingen en trends en speelt hier op in, om haar klanten optimaal te kunnen ondersteunen. Wereldwijd heeft de organisatie meer dan 8000 klanten in 16 landen, waaronder Siemens, KPN , Q Music en veel ondernemers uit het MKB en e-commerce.





Ingezonden persbericht