Customer Xs en SAYWHEN sluiten partnership


Extra service voor bedrijven en consumenten

AMERSFOORT, 20100816 -- Customer Xs, specialist op het gebied van informatie-ontsluiting, en SAYWHEN, leverancier van een unieke software-oplossing voor het optimaal inplannen van leveringen van zakelijke en particuliere bestellingen, kondigen vandaag een partnership aan. Klanten van Customer Xs krijgen nu de beschikking over een tool dat ervoor zorgt dat het aflevertijdstip en de afleverplaats van goederen aan bedrijven en consumenten in overleg tot stand komen. Dit heeft twee duidelijke voordelen: de klant heeft zelf inspraak en weet wanneer zijn bestelling wordt geleverd. De leverancier maakt een efficiencyslag, omdat de klant op het afgesproken tijdstip aanwezig is op het door hem opgegeven adres.

Cees Zwezerijn, oprichter en CEO van Customer Xs: "Wij zijn een bedrijf dat informatie ontsluit. En dat bedrijven helpt in het verbeteren van hun dienstverlening op en via internet. De consument van tegenwoordig wil zelf bepalen wanneer hij winkelt, maar ook wanneer de goederen of diensten die hij bestelt, worden geleverd. De tijden van een hele dag wachten op je pakketje zijn voorbij. Door ons partnership kunnen we nu de SAYWHEN oplossing aanbieden; een unieke mogelijkheid voor de klanten van onze klanten om zelf hun agenda te blijven bepalen! En voor onze klanten een aanzienlijke besparing op no-show en return-to-sender kosten."

Customer Xs adviseert over, integreert, implementeert en optimaliseert de, in een bedrijf aanwezige, datasystemen en communicatiekanalen en zorgt dat bedrijven hun IT systemen, maar ook hun (web) winkels zo inrichten dat communicatie met bezoekers eenvoudig wordt. SAYWHEN is een gecentraliseerd platform, dat een geautomatiseerde koppeling vormt tussen bestaande websites of webwinkels, back-end systemen en de consument.

De combinatie van deze twee partijen levert een kant-en-klare oplossing die voor Customer Xs klanten maar ook voor de klanten van deze bedrijven veel voordelen biedt. De eerste groep kan bij Customer Xs terecht voor alles wat met internetaanwezigheid te maken heeft. De tweede groep krijgt door de toepassing van de SAYWHEN software-oplossing de mogelijkheid zelf te bepalen waar en wanneer producten en diensten worden geleverd. Via e-mail en SMS wordt deze groep op de hoogte gehouden van eventuele wijzigingen in de planning. En na de levering wordt een korte 'survey' afgenomen om de kwaliteit van de dienst of het product meetbaar te maken. Door de optimale afstemming tussen klant en bezorger, buitendienstmedewerker of dienstverlener wordt een unieke toegankelijkheid gecreëerd en worden bedrijven - ook qua handelen op internet - klantgerichte organisaties. Het partnership houdt concreet in dat Customer Xs in de callcenter branche het exclusieve verkooprecht op SAYWHEN software heeft.

"Customer Xs neemt SAYWHEN op in zijn dienstenportfolio. Onze software-oplossing is een voor de hand liggende uitbreiding op het Customer Xs aanbod. Klantcontact, klantenservice en klanttevredenheid staan daarin immers voorop," aldus Gert-Jan Vaessen, directeur van SAYWHEN. "Dit partnership laat deze drie aspecten binnen ieders bereik komen."

Over Customer Xs
Customer Xs is een specialistisch bedrijf dat zich heeft toegelegd op het ontsluiten en toegankelijk maken van klantinformatie. Customer Xs werkt volgens het one-stop-shopping model: het bedrijf adviseert, integreert, implementeert en optimaliseert de, in een bedrijf aanwezige, datasystemen en communicatiekanalen. Hierdoor ontstaat een totaalbeeld van klantencontacten en de manieren waarop deze tot stand zijn gekomen. Customer Xs maakt deel uit van de Communication & Interaction Group en is gevestigd in Amersfoort. Meer informatie: www.customerxs.nl.

Customer Xs Turn visitors into customers





Ingezonden persbericht