Ingezonden persbericht


Samsung Mobile hoofdsponsor Symphonica in Rosso 2010

Delft, 12 augustus 2010 ­ Samsung Mobile is per direct de nieuwe hoofdsponsor voor de jubileumeditie van Symphonica in Rosso featuring Sting. Dit is vandaag bekend gemaakt door Brand New Live en Mojo Concerts. Samsung heeft samen met Symphonica in Rosso een speciaal 'Symphonica in Rosso Pack' samengesteld, exclusief voor zowel prepaid-klanten als abonnees van T-Mobile. Vanaf half augustus tot en met eind oktober 2010 krijgen consumenten bij aanschaf van de Samsung Galaxy S of de Samsung E2550 de mogelijkheid om gratis exclusieve content te downloaden. Het gaat om tracks van het nieuwe Sting album 'Symphonicities', die een preview geven op het optreden van Sting met het Royal Philharmonic Concert Orchestra tijdens Symphonica in Rosso op 15 en 16 oktober in het GelreDome in Arnhem.

()

Geert Mol, Marketing Manager Mobile van Samsung, legt uit waarom Samsung voor dit hoofdsponsorschap heeft gekozen: 'Symphonica in Rosso heeft de afgelopen jaren bewezen een ijzersterk merk te zijn met een grote aantrekkingkracht bij onze doelgroep. Daar koppelen wij ons als merk graag aan".

Chris Havinga, directeur Merkactivatie, Sales en Creatie van Brand New Live, is zeer verheugd met Samsung als nieuwe hoofdsponsor: "Het is fantastisch dat de marktleider in mobiele telefoons heeft gekozen voor Symphonica in Rosso. Dit bevestigt de kracht en ook de grootte van het concept. Daarnaast biedt de samenwerking met Samsung mogelijkheden om nieuwe mobiele toepassingen rondom Symphonica in Rosso te ontwikkelen".

Symphonica in Rosso Pack
Er is in samenwerking met Sting een selectie gemaakt van tracks van het nieuwe album 'Symphonicities', waaronder orkestrale uitvoeringen van de hitsingles 'Roxanne', 'Every Little Thing She Does is Magic' en 'Englishman In New York'. Abonnees van T-Mobile kunnen bij aanschaf van een Galaxy S het hele album 'Symphonicities' gratis downloaden, in totaal 12 tracks. Prepaid-klanten kunnen 6 tracks gratis downloaden.

Symphonica in Rosso
Symphonica in Rosso staat bekend als het meest prestigieuze en kwalitatieve muziekspektakel van Nederland. De eerste vier edities van Symphonica in Rosso trokken in totaal ruim 675.000 bezoekers verdeeld over 21 uitverkochte GelreDome concerten. De combinatie van spetterende optredens van de grootste artiesten, een gigantisch podium, de speciale licht- en geluidstechnieken, indrukwekkende visuals en het in het rood geklede publiek zorgen er ieder jaar voor dat Symphonica in Rosso een overweldigend spektakel is.

()

Samsung Electronics
Samsung Electronics is wereldwijd marktleider op vele gebieden, variërend van monitoren en TV's tot mobiele telefoons en geheugenchips. Als een van de snelst groeiende merken ter wereld behaalde Samsung Electronics in 2009 een totale omzet van US$ 116,8 miljard. Bij het bedrijf werken circa 188.000 mensen op 185 vestigingen in 65 landen in acht onafhankelijk opererende business units: Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor en LCD. Samsung Electronics Benelux is met een omzet van meer dan ¤ 1 miljard een van de weinige '1 billion euro companies' in de Benelux. Voor meer informatie over Samsung Electronics Benelux kunt u bellen naar 0900-SAMSUNG (¤ 0,10 p/m) of www.samsung.com bezoeken.



Ingezonden persbericht