Crisis lijkt voorbij in reiswereld

02/08/2010 10:28

World Ticket Center B.V.

Amsterdam, 02 aug 2010 - De crisis lijkt voorbij voor de Nederlandse reiziger! Zo werd er vorig jaar rond deze tijd nog flink bezuinigd op verre reizen, nu is dat compleet het tegenovergestelde. Bij reisorganisatie World Ticket Center stromen de offerteaanvragen op www.worldticketcenter.nl voor verre reizen binnen. 'Onze verre reizen naar bestemmingen als Australië en de Pacific zijn met een toename van meer dan 200% t.o.v. juli 2009 momenteel erg in trek. Het lijkt alsof de crisis nu echt voorbij is!' aldus Marketing Manager Rémi Wouters.

In de zomer van 2009 bleven reizigers vooral in eigen land en reisden minder mensen verder dan Europa. Mensen hebben vorig jaar gewacht met boeken van hun verre reis en lijken nu de economie weer aantrekt er momenteel meer en meer in te geloven dat ze zekerder zijn van hun baan en de toekomst. Ook de bestedingsruimte per klant was in 2009 een stuk minder dan in 2010 voor een vakantie. 'Wij krijgen dit jaar van klanten te horen dat ze graag hun droomreis toch willen maken en niet langer willen wachten. We hebben extra mensen in moeten zetten om aan de huidige vraag te kunnen voldoen.' aldus Marketing Manager Rémi Wouters.

World Ticket Center is een van de grootste zelfstandige reisorganisaties van Nederland en is sinds 1983 een van de marktleiders op vliegreizen. World Ticket Center biedt naast wereldwijde vliegtickets, hotels, autohuur en complete zonvakanties verspreid over vele bestemmingen aan! World Ticket Center is dé specialist van Nederland op het gebied van wereldreizen en verre bestemmingen en is aangesloten bij SGR, IATA, PATA, ASTA. Met gemiddeld 25.000 bezoekers per dag is www.worldticketcenter.nl een van de grootste reiswebsites van Nederland.





http://www.worldticketcenter.nl/