Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA sluit recruitment- en payrollovereenkomst met de Fintrex Groep
Vrijdag 30 juli 2010
Telecom Direct Almere B.V. (TDA) heeft voor de recruitment- en
payrolldiensten van de Fintrex Groep gekozen. De flexibiliteit, de
kwaliteit van het wervingstraject en de vooruitstrevende `Uitzending
2.0' methode die de Fintrex Groep gebruikt in haar processen waren voor
TDA doorslaggevend om de samenwerking aan te gaan. TDA wil, met de hulp
van Fintrex, haar kwalitatieve groep van agents nog verder uitbreiden.
Cokky Bosman, directeur TDA: "Wij waren op zoek naar een
vooruitstrevende partner op het gebied van werving- en selectie met
goede mensen en de beste kwaliteit. Bij Fintrex hebben wij de match en
gezonde ambitie gevonden! De keuze was voor ons snel gemaakt". Martijn
Herfkens, directeur van de Fintrex Groep is blij met de beklonken
samenwerking tussen TDA en Fintrex. "Met veel plezier gaan wij starten
met de recruitment- en payroll diensten voor TDA. Wij verheugen ons op
de samenwerking met een toonaangevend en ambitieus facilitair contact
center als TDA, dat net zoals wij, zowel kwalitatieve dienstverlening,
als aandacht voor de medewerker hoog in het vaandel heeft staan."
TDA
TDA staat al 24 jaar bekend als een facilitair callcenter voor
hoogwaardige klantcontactdiensten. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is
de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend bij deze
missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze kwaliteit te
verbeteren, het verbinden van de juiste, kwalitatieve agents aan onze
organisatie is één van de instrumenten die wij daarbij inzetten.
Fintrex Groep
Fintrex richt haar dienstverlening al sinds 2002 op de contact center
branche. Naast een uitstekende dienstverlening naar haar opdrachtgevers
toe, staat aandacht voor de medewerker bij Fintrex voorop. Die maken
het verschil! Om die reden heeft Fintrex haar naam voor drie jaar aan
de `CC Agent Week' van het CCMA verbonden.
---
Noot voor de redactie,