Agis Helpt! krijgt 8,1 bij klanttevredenheidsonderzoek
28/07/2010 09:12
Agis
Met het rapportcijfer 8,1 is de klantwaardering voor de kwaliteit van de dienstverlening van Agis Helpt! ten opzichte van 2009 (8,0) gestegen. Dieneke Mandema, directeur Commercie, "Een goede dienstverlening is erg belangrijk voor alle klanten. Ik ben blij met het resultaat. Uiteraard blijft Agis zich richten op verdere verbetering van de service aan onze klanten".
In het klanttevredenheidsonderzoek is allereerst gekeken naar de kwaliteit van de dienstverlening, waaronder de oplossing op de zorgvraag van de klant. Deze wordt met een 7,7 gewaardeerd. Daarnaast is de wachttijd onder de loep genomen. De klant heeft de hoogste waardering voor de vriendelijkheid van het personeel (8,5). Verder is het aantal klanten dat Agis Helpt! bij familie of vrienden aanbeveelt gegroeid ten opzichte van 2009.
Verbetering
Het afgelopen jaar is het team van Agis Helpt! uitgebreid en de kennis van de medewerkers vergroot. De cijfers laten zien dat de klant deze verbeteringen waardeert. Het komende jaar werkt Agis Helpt! aan een nóg betere bereikbaarheid per telefoon en e-mail. De website wordt aangepast om Agis Helpt! makkelijker te vinden. Uit het onderzoek blijkt dat de klant daar graag nog verdere verbetering in ziet.
Wegwijs in de zorg
Verzekerden kunnen bij Agis Helpt! terecht voor uiteenlopende zorgvragen. De meeste klanten komen bij Agis Helpt! via het callcenter van Agis of via de website. Zij bellen of mailen met voornamelijk vragen over wachtlijstbemiddeling, polissen, vergoedingen en declaraties. Ook weten klanten Agis Helpt! steeds vaker te vinden met vragen over second opinion en advies over kwaliteit van een zorgverlener.
http://newsclipper.nl/news/id/741