FloraHolland
FlowerTower® in tankshop Ototol
FLORAHOLLAND, 22 juli 2010 (persbericht) - In Zeewolde plaatste
bloemenveiling FloraHolland deze week de eerste FlowerTower® in het
petrolkanaal (de benzinestations). Wim Bas van Tol van Ototol, de
exploitant van een tankshop, nam de display in ontvangst. De
FlowerTower® is een bijzonder retailconcept voor de verkoop van
bloemen. De verticale presentatie van bloemen zorgt op minder vierkante
meters voor meer impulsaankopen bij de consument.
Opvallende presentatie
"Bloemen worden steeds belangrijker in onze branche", aldus van Tol.
"De FlowerTower® is een opvallende presentatie, die weinig ruimte op de
winkelvloer in beslag neemt. Dat is precies wat onze winkel nodigt
heeft. Met de verwisselbare banners kunnen we gemakkelijk inspelen op
diverse verkoopmomenten. Het plateau bovenop gebruiken we voor de
presentatie van planten. Doordat de FlowerTower® verrijdbaar is, kunnen
we de bloemen en planten daarnaast ook buiten presenteren. Onze klanten
reageren erg enthousiast."
De FlowerTower® is ontwikkeld door GB10 Communications in samenwerking
met FloraHolland. Op dit moment vinden er ook met andere
geïnteresseerde tankshophouders gesprekken plaats. De kans is groot dat
de automobilist in de toekomst dus vaker verrast wordt door de
FlowerTower®. Voor meer informatie over de FlowerTower®:
www.flowertower.eu of stuur een e-mail naar info@flowertower.eu.
Fotobijschrift: Willem Bas van Tol (links) en Erik van der Meijs
(rechts) met de Flower Tower bij Ototol.