FloraHolland


FlowerTower® in tankshop Ototol

FLORAHOLLAND, 22 juli 2010 (persbericht) - In Zeewolde plaatste bloemenveiling FloraHolland deze week de eerste FlowerTower® in het petrolkanaal (de benzinestations). Wim Bas van Tol van Ototol, de exploitant van een tankshop, nam de display in ontvangst. De FlowerTower® is een bijzonder retailconcept voor de verkoop van bloemen. De verticale presentatie van bloemen zorgt op minder vierkante meters voor meer impulsaankopen bij de consument.

Opvallende presentatie
"Bloemen worden steeds belangrijker in onze branche", aldus van Tol. "De FlowerTower® is een opvallende presentatie, die weinig ruimte op de winkelvloer in beslag neemt. Dat is precies wat onze winkel nodigt heeft. Met de verwisselbare banners kunnen we gemakkelijk inspelen op diverse verkoopmomenten. Het plateau bovenop gebruiken we voor de presentatie van planten. Doordat de FlowerTower® verrijdbaar is, kunnen we de bloemen en planten daarnaast ook buiten presenteren. Onze klanten reageren erg enthousiast."

De FlowerTower® is ontwikkeld door GB10 Communications in samenwerking met FloraHolland. Op dit moment vinden er ook met andere geïnteresseerde tankshophouders gesprekken plaats. De kans is groot dat de automobilist in de toekomst dus vaker verrast wordt door de FlowerTower®. Voor meer informatie over de FlowerTower®: www.flowertower.eu of stuur een e-mail naar info@flowertower.eu.

Fotobijschrift: Willem Bas van Tol (links) en Erik van der Meijs (rechts) met de Flower Tower bij Ototol.