Volgende 'Verjaardagstraktatie' holidycars.com
Stemmen op huurautoaanbiedingen via Facebook, YouTube en Twitter
Sassenheim, 20 juli 2010
Wekelijks kunnen consumenten via Facebook, YouTube en Twitter stemmen op landen waar zij het liefst autohuur in de aanbieding willen zien. Deze zogenaamde 'Verjaardagstraktatie', georganiseerd door autobemiddelaar
Stemmen geschiedt op de
Extra interactie
"Social media vormen een extra mogelijkheid voor interactie met onze consumenten en reispartners," aldus Robbert Jan Meerpoel, CEO van holidaycars.com. "Communicatie via deze online netwerken is nog jong, weer anders, maar biedt voor ons zeker nieuwe service- marketing- en saleskansen. Een uitdaging die we niet uit de weg gaan. Niet voor niets zijn 'Transparency' en 'Go Your Own Way' onze bedrijfsmotto's. Deze actie sluit hierop perfect aan."
Tien jaar holidaycars.com
Dit jaar bestaat holidaycars.com tien jaar en biedt met grote regelmaat zogenaamde 'Anniversary Acties'. Via holidaycars.com vindt élke klant wereldwijd altijd een vakantieauto op maat dankzij een overzichtelijk en transparante vergelijkingsmodule van alle denkbare autotypen en tarieven. Deze vrijheid heeft holidaycars.com vertaald in de treffende pay-off 'Go Your Own Way'. holidaycars.com beschikt over verkoopkantoren in Nederland, België, Brazilië, Ierland, Italië, Japan, Turkije, Scandinavië en Zuid-Afrika. De huurauto's van holidaycars.com kunnen via alle gerenommeerde reisbureaus en online bij meer dan 1.200 website partners worden gehuurd.
Noot voor redacties
Ingezonden persbericht