Introductie Ego versterkende najaarslook 2010


ALMERE, 20100720 -- Met de "ego versterkende" najaarslook zet het Almerense EGO cosmetics dit najaar de trend met warme goudgele tinten die neigen naar oranje en prachtige minerale poeders die gelijkmatigheid creëren op de huid. Het ego versterkende beauty concept is afgestemd op zowel dit komend najaar, waarin de warme kleuren verwerkt zijn in de pigmenten van de cosmetica, als op de vrouw die zelfvertrouwen uitstraalt en zich daarvan bewust is.

Elke vrouw is als een roos, individueel hebben zij aandacht en verzorging nodig.
EGO cosmetics creëerde daarom een individuele look die sterk afwijkt van de mondiale trendsetting. Een look die versterkend werkt op de algehele uitstraling, los van elke trend en altijd passend.

Bij het aanzetten van de make-up is gekozen voor een minerale foundation op poederbasis die met een kabuki-kwast wordt aangebracht. Door de fijne textuur wordt gelijkmatigheid gecreëerd en oogt de huidkorrel zeer fijn. De ogen worden opgemaakt met een goudkleurige oogschaduw. De arcadeboog is donker aangezet met een donkere halfschaduw waardoor contrastwerking ontstaat en optimale reflectie vanuit het ooglid. Er is bewust gekozen voor goudtinten omdat hierin alle kleuren worden vertegenwoordigd die het najaar betreffen. Denk hierbij aan de feestdagen, de warme tinten van de bladeren en de gloed van het vuur dat ons verwarmt. Juist deze goudgele teint is de basis van de ego versterkende najaarslook 2010.

Bij het aanzetten van de terracotta-achtige blush is gekozen voor een balans met de goudtinten en het rood van de aarde, het innerlijke vuur wat zelfbewustzijn en zelfvertrouwen uitstraalt.
Dezelfde tint is terug te vinden in de gloss op de lippen, waardoor er een perfecte balans in de warme uitstraling ontstaat.

Deze neoromantische look, waarin weinig grafische lijnen zijn verwerkt, is geënt op de accentuering van gelaatsdelen van de vrouw. Deze look is altijd draagbaar en laat elke vrouw zich individueel onderscheiden.