Europese hostingprovider STRATO wint zilver bij Contact Center World Awards 2010
20/07/2010 10:44
PR Newswire
BERLIJN, July 20, 2010 /PRNewswire/ --
- STRATO onderscheiden in de categorieën 'Best Contact Center' en 'Best
Technology Innovation'
STRATO heeft zilver gewonnen in de categorie 'Best Contact
Center in de EMEA-regio' van de Contact Center World Awards 2010. De
prijsuitreiking vond plaats in Londen. STRATO ontving deze onderscheiding
voor haar uitstekende servicecultuur en -kwaliteit. In de categorie 'Best
Technology Innovation' won STRATO brons. De jury waardeerde vooral het
innovatieve FAQ- en chatsysteem van STRATO. In de categorie "Best in Customer
Service" verbeterde STRATO haar positie van "Presenting Finalist" tot "Best
Runner". Meer dan 1.200 contactcenters namen deel aan de prestigieuse awards,
verdeeld over 18 categorieën.
"We zijn ontzettend trots dat ContactCenterWorld.com onze inspanningen op
het gebied van servicekwaliteit bijzonder waardeert. Deze erkenning is een
bevestiging dat STRATO zich altijd volledig inzet voor haar klanten", zegt
Damian Schmidt, CEO van STRATO.
De Contact Center World Awards zijn een initiatief van
ContactCenterWorld.com. Deze prijzen worden sinds 1999 uitgereikt aan
organisaties die zich onderscheiden op het gebied van kwaliteitsbeleid.
Over STRATO: STRATO is de op één na grootste aanbieder van webspace en
webapplicaties in Europa. Onder meer biedt STRATO all-in-homepagepakketten,
hoogwaardige dedicated en virtuele servers en professionele webshops. STRATO
heeft meer dan 1,4 miljoen klantencontracten in zes landen en host meer dan 4
miljoen domeinen in twee eigen TÜV-gecertificeerde, klimaatneutrale
datacenters. STRATO is een dochter van Deutsche Telekom.
Perscontact: Regine Schloesser, International Public Relations Manager,
tel.: +49-30-886-15-266, e-mail: pers@strato.nl, http://www.strato.nl
Perscontact: Regine Schloesser, International Public Relations Manager,
tel.: +49-30-886-15-266, e-mail: pers@strato.nl
-