Ingezonden persbericht
15 juli 2010
EDPnet stopt haar website in een nieuw jasje
EDPnet gaat voor een zo groot mogelijk gebruiksgemak
Met haar nieuwe website kiest EDPnet resoluut voor een zo groot mogelijk gebruiksgemak voor de bezoekers. De website is volledig vernieuwd op basis van feedback van bezoekers, klanten en partners en speelt volledig in op hun verwachtingen. Deze vernieuwing kadert in een grotere campagne, waarbij alle communicatietools van EDPnet worden gerestyled.
Eenvoudige navigatie
EDPnet legt met haar nieuwe website het accent op het gebruiksgemak, de vindbaarheid en de kwaliteit van de informatie. Via het eenvoudige keuzemenu en de zoekfunctie kunnen bezoekers met een paar muisklikken alle informatie over EDPnet en haar producten raadplegen.
Het eerste wat opvalt is de nieuwe intropagina op de website. Hier moeten bezoekers hun keuze maken tussen het onderdeel 'Thuis', 'Zakelijk' of 'Wholesale'. Deze keuze wordt automatisch door de computer onthouden voor het volgende bezoek. Het gedeelte voor zakelijk internet is niet meer onderverdeeld naargelang het type onderneming. Alles wijst zich uit via het logische keuzemenu.
Meer dan een opsomming van producten
De nieuwe website is uiteraard meer dan alleen een line-up van het ruime EDPnet-productaanbod. De meest gestelde vragen en het laatste nieuws staan onderaan elke pagina. Daar vinden bezoekers trouwens ook links naar de social media waar ze EDPnet kunnen volgen.
Vernieuwing EDPnet tools
Met de vernieuwing van haar website zet EDPnet de eerste stap in de restyling van al haar communicatietools. Met deze campagne wil EDPnet ervoor zorgen dat al haar communicatie zo duidelijk mogelijk is.