Ernst & Young daagt ontwerpers uit voor het UnTie programma
14 jul - Tijdens de Amsterdam International Fashion Week (AIFW) lanceert
Ernst & Young het UnTie programma. Toonaangevende Nederlandse ontwerpers
worden uitgedaagd om hun talent aan te wenden om van stropdassen, strikjes
en sjaals afkomstig van de bezoekers, een heel nieuw, creatief en
kwalitatief ontwerp te maken. Het meest aansprekende ontwerp wordt getoond
tijdens de januari editie van de AIFW en op een aantal kantoren van Ernst &
Young.
Rob Godschalk van Ernst & Young: 'UnTie staat voor het loskomen van het
oude vertrouwde en zonder beperkingen te kijken naar mogelijkheden. Want
dit is ook precies wat ondernemers doen; innovatief en creatief denken,
mogelijkheden zien en ideeën succesvol op de markt brengen. De winnende
ontwerper krijgt de gelegenheid het ontwerp te vervaardigen en wordt door
Ernst & Young ondersteund met praktische toepasbare adviezen voor zijn of
haar onderneming. We zijn zeer begaan met het ondernemerschap van jonge
ontwerpers en labels en moedigen hen dan ook aan, door middel van
inhoudelijke bijdrages aan de Fasterclasses en de Green Fashion
Competition, om het beste uit zichzelf te halen.
Ernst & Young is als partner verbonden aan de Amsterdam International
Fashion Week en investeert in jong ondernemerschap door verrassende
oplossingen te bieden voor hun uitdagingen; praktisch, multidisciplinair en
indien nodig wereldwijd. De accounts, fiscalisten, juristen en adviseurs
van Ernst & Young ondersteunen fashion designers en de branche bij de
zakelijke kant van fashion. Zij helpen om creativiteit, energie, passie en
enthousiasme om te zetten in winstgevende business.
erpers-uit-voor-het-UnTie-programma_140710
nbcode: nb14 nl00
authentiek: ja
log: 20100714:17:35 terminator EY.SCR
lead_org: 14 jul - Tijdens de Amsterdam International Fashion Week (AIFW)
lanceert Ernst & Young het UnTie programma. Toonaangevende Nederlandse
ontwerpers worden uitgedaagd om hun talent aan te wenden om van
stropdassen, strikjes en sjaals afkomstig van de bezoekers, een heel nieuw,
creatief en kwalitatief ontwerp te maken. Het meest aansprekende ontwerp
wordt getoond tijdens de januari editie van de AIFW en op een aantal
kantoren van Ernst & Young. Rob Godschalk van Ernst & Young: 'UnTie staat
voor het loskomen van het oude vertrouwde en zonder beperkingen te kijken
naar mogelijkheden. Want dit is ook precies wat ondernemers doen;
innovatief en creatief denken, mogelijkheden zien en ideeën succesvol op de
markt brengen. De winnende ontwerper krijgt de gelegenheid het ontwerp te
vervaardigen en wordt door Ernst & Young ondersteund met praktische
toepasbare adviezen voor zijn of haar ondernemi...
afz:
Ernst & Young