Ingezonden persbericht
Persbericht
PEPSI en Topshelf Megastores partners van nieuwe sport Bossaball.
Bossaball is de hit van dit moment! Het spectaculaire balspel,
gespeeld op een groot luchtkussen met trampolines erin, is razendsnel
aan het groeien in Nederland. Met 4 officiële Bossaball-clubs en 100
events in Nederland is er de afgelopen maanden een vliegende start
gemaakt om de doelgroep een nieuwe sport te laten beoefenen.
Deze start is door de merken Pepsi en Topshelf Megastores niet
onopgemerkt gebleven, beide partijen ondersteunen de sportontwikkeling
van Bossaball in Nederland.
Pepsi?s ?Refresh your world? concept richt zich wereldwijd op het
vernieuwen van jouw activiteiten/producten. Bossaball sluit hier, als
vernieuwende en frisse sport naadloos bij aan; start met een nieuwe
sport in jouw leefwereld. Er is een Bossaballveld in de kleuren van
Pepsi geproduceerd, inclusief logo?s. Dit veld gaat mee naar alle
Bossaballactiviteiten in Nederland.
Topshelf Megastores en Bossaball zullen deze zomer gezamenlijk de
sport gaan promoten op 25 recreatieparken verspreid door Nederland.
Elke dag krijgen de parkgasten de mogelijkheid om Bossaball te spelen
en kunnen ze het opnemen tegen het Nederlands Bossaball team. DJ?s en
presentatoren zorgen samen met de spelers voor een geweldige show.
Wilco Nijland, eigenaar van Music and Sports BV en ontwikkelaar van
Bossaball is erg trots op de huidige ontwikkeling: ?Het is geweldig om
erkenning te krijgen van grote merken zoals Pepsi en Topshelf. Zij
zien de meerwaarde om zich te profileren, samen de doelgroep te
bereiken en Bossaball als sport te introduceren. Er wordt meegedacht
om Bossaball succesvol te laten groeien. Ik hoop de komende maanden
meer partners te kunnen presenteren, om nog meer jongeren en jong
volwassenen te laten Bossaballen!?
Voor een indruk van Bossaball check deze link:
http://www.youtube.com/watch?v=YyfqspeptDo of surf naar onze website
www.bossaball.nl