ASN Bank Wereldprijs 2010 in het vizier voor We Beat The Mountain
UTRECHT, 20100713 -- Innovatieve partijen met goede initatieven die bijdragen aan een duurzame wereld dingen mee voor de ASN Bank Wereldprijs. We Beat The Mountain is hard op weg om nummer één te worden met de meeste stemmen. De wereldwijde Facebook community van We Beat The Mountain heeft inmiddels haar stem laten horen voor de duurzame partij die de wereldwijde afvalberg wil verslaan met het ontwikkelen van producten van gerecycled afval.
Op de website www.voordewereldvanmorgen.nl kunnen partijen met een goed initiatief dat bijdraagt aan een duurzame wereld meedoen. De winnaar van de strijd met de meest frisse blik op duurzaamheid, het beste idee dat bijdraagt aan de wereld van morgen en de grootste portie ondernemerschap maakt kans op een geldbedrag van ¤20.000,-.
Deelname aan de verkiezing van de ASN Bank past in lijn van de ambitie van We Beat The Mountain om de wereldwijde afvalberg te verslaan door met haar community functionele producten van 100% gerecycled afval te ontwikkelen en te produceren. We Beat The Mountain heeft succesvol een beweging in gang gezet met inmiddels meer dan 11.000 volgers op Facebook die willen bijdragen aan een mooiere wereld. Met de prijs zou het bedrijf een extra impuls kunnen geven aan het verslaan van de afvalberg.
"Door het ondersteunen van dit mooie initatief van de ASN Bank brengen diverse partijen duurzaamheid breed onder de aandacht", zegt Han Hendriks, oprichter van We Beat The Mountain. "Het toont aan dat ondernemerschap en duurzaamheid hand in hand gaan en de wereld niet meer zonder deze combinatie kan."
Over We Beat The Mountain
We Beat The Mountain is een innovatieve duurzame onderneming die zich richt op het wereldwijd verslaan van de afvalberg. Om dit doel te bereiken bedenkt, ontwikkelt en produceert We Beat The Mountain met haar community functionele producten gemaakt van gerecycled afval. Voor meer informatie: www.webeatthemountain.com en www.facebook.com/webeatthemountain.
Ingezonden persbericht