Nationale 'Oranje Bedankt' campagne van start
BREDA, 20100712 -- Vanaf maandag kunnen alle Oranjefans het Nederlands elftal bedanken voor het behalen van de finale van het wereldkampioenschap voetbal 2010 met de `Oranje Bedankt' campagne van WK sponsor Jupiler.
Vanaf maandag kan iedereen een persoonlijk dankwoord naar Oranje versturen via www.jupiler.nl. Tijdens de huldiging van Oranje, aanstaande dinsdag in Amsterdam, zal Jupiler tienduizenden bedankkaarten laten tekenen door de aanwezige fans en ervoor zorgdragen dat deze worden aangeboden aan het Nederlands Elftal. De campagne wordt ondersteund met duizenden ABRI-posters.
"Oranje Bedankt is de finale van onze `Jup Holland Jup' campagne waarmee Jupiler Nederland oranje heeft gekleurd tijdens het WK" aldus Kevin Vonckx, marketingmanager Jupiler. "We zijn ontzettend trots dat wij officieel sponsor zijn van het wereldkampioenschap voetbal 2010 waarbij Oranje de verwachtingen heeft overtroffen door als finalist te eindigen. Jupiler wil daarom Bert van Marwijk en zijn mannen hartelijk bedanken voor deze fantastische prestatie en alle Oranjefans aanmoedigen hetzelfde te doen !"
Over Jupiler
Jupiler is het officiële bier in de Benelux tijdens het Wereldkampioenschap Voetbal 2010. Het Belgische biermerk is het snelst groeiende pils in Nederland, met een verdubbeling van de volumes in de afgelopen 5 jaar. Jupiler wordt in Nederland als biermerk ook het meest geassocieerd met voetbal, dankzij het naamgevende sponsorschap en partnerschap met de Jupiler League.
Ingezonden persbericht