Canton Fair breidt 'Cup of Joy' handelsdienstverlening uit
12/07/2010 17:10
PR Newswire
GUANGZHOU, China, July 12, 2010 /PRNewswire/ --
Het uiteindelijke doel van de Canton Fair is bedrijven uit de hele wereld
winstgevende, efficiënte, en duurzame kansen voor handel bieden. Het
tweejaarlijkse evenement slaagt hier al meer dan 50 jaar in. De reden dat de
organisatoren zonder aflaten de scherpste kopers en verkopers uit de hele
wereld aantrekken is eenvoudig: ze bieden meer dan alleen een fysieke
locatie. Er is ook een keur aan diensten aanwezig die de aantrekkingskracht
van de Canton Fair vergroten, en deze diensten groeien nog steeds in aantal
en in kwaliteit.
Voor het 107de grote evenement in Guangzhou maken de organisatoren bekend
de "Cup of Joy" handelsdienstverlening van de Fair uit te breiden. De "Cup of
Joy" is bedoeld om te voorzien in de zeer precieze behoeften van de kopers en
verkopers van de Fair. Deze dienstverlening is niet langer algemeen maar
heeft nu drie unieke vormen, waarvan elk tastbare resultaten liet zien
tijdens de Fair in april, zoals aangetoond door gelijke evenementen
medegeorganiseerd door partnerorganisaties.
Op 17 april bijvoorbeeld, heeft het gemeentelijk kantoor voor economie en
handel in Guangzhou een evenement gefinancierd van wie de deelnemers onder
andere ASEAN-klanten en kamers van koophandel betroffen. Dit belichaamt een
van de drie nieuwe facetten van de "Cup of Joy" handelsdienstverlening: het
houden van gesprekken tussen delegaties met specifieke aankoopdoelstellingen
en de bijpassende deelnemende standhouders.
De tweede nieuwe rol van de uitbreiding van de dienstverlening is het
stimuleren van bevriende allianties voor het geval dat standhouders en kopers
aan specifieke wensen moeten voldoen. Deelnemers zijn tevreden vertrokken
nadat het autonome Ningxia district een delegatie van ongeveer 100
zakenlieden uit het Midden-Oosten organiseerde, op zoek naar soepele en
succesvolle handelsrelaties.
Tenslotte wil "Cup of Joy" de interactie tussen kopers en verkopers
vergemakkelijken tijdens evenementen die een bepaald product als thema
hebben. Op 3 mei kwamen ongeveer 60 kopers en verkopers van
kinderkledingproducten bijelkaar op een congres dat fiscale voordelen voor
alle deelnemers had.
De hierboven genoemde evenementen zijn slechts een greep uit de vele die
werden toegevoegd om de dorst naar uitbreiding van de deelnemers van de "Cup
of Joy" te lessen. Alles bijelkaar genomen ziet het er naar uit dat niemand
Guangzhou kan verlaten zonder zich volledig verzadigd te voelen. Laten we
hopen dat als er nog meer bedrijven opduiken voor Fair-nummer 108, er nog
meer beloning uit de "Cup of Joy" komt vloeien voor diegenen die eruit
drinken.
Dhr. Xiaoying Wu, +86-20-8913-8628
-