MONIQUE COLLIGNON ONTWERPT COLLECTIE MET PERSONAL TOUCH
NIEUWE LOOK VOOR BANKS MANSION
Amsterdam, 9 juli 2010 - Monique Collignon heeft exclusief voor Banks Mansion een nieuwe look voor het hotelpersoneel ontworpen. Gisterenavond werd de kleding tijdens een spetterend event onthuld. Inspiratiebron waren de stijl van het hotel en de medewerkers zelf: persoonlijk, betrokken en professioneel.
Een knipoog naar Haute Couture
Persoonlijkheid is typerend voor Banks Mansion. Samen met de ontspannen sfeer in The Living en het unieke full service concept van het boutique hotel, zorgt iedere medewerker voor een echt thuisgevoel. Dat inspireerde Monique Collignon tot het ontwerpen van een collectie die er niet alleen prachtig uitziet, maar ook de persoonlijkheid van de drager benadrukt. De collectie werd ontwikkeld in samenwerking met specialist Nieuwenhuis Corporate Fashion. Het resultaat is op maat gemaakte kwaliteitskleding met twist van Haute Couture die de medewerkers op het lijf is geschreven, zonder in te boeten aan functionaliteit.
Bijzondere samenwerking
Tijdens een bruisende presentatie werden de nieuwe creaties gisteren gepresenteerd door de medewerkers van Banks Mansion zelf. Daarbij kwamen niet alleen de ogen, maar ook de andere zintuigen aan bod. De genodigden werden uitgenodigd de ontwerpen van dichtbij te bekijken. General Manager Ellen van Wittmarschen sprak vol enthousiasme over de bijzondere samenwerking: "Het is fantastisch dat Monique Collignon en Nieuwenhuis Corporate Fashion de personal touch van ons hotel hebben doorvertaald naar een geweldige nieuwe look!". "De combinatie van fashion en functionaliteit vormde een spannende uitdaging die wij met veel plezier hebben uitgewerkt tot het uiteindelijke ontwerp", vult Monique Collignon aan. De modeontwerpster, die onlangs werd uitgeroepen tot Designer of the Year 2010, maakte voor de nieuwe look van Banks Mansion een geslaagde uitstap van Haute Couture en pr t à porter naar corporate fashion.
Carlton 25 years celebrating the senses
Carlton Hotel Collection werd in 1985 opgericht als onderdeel van het Engelse Hotel Management International Ltd; eigenaar en oprichter is Peter N. Salussolia. Na 25 jaar bestaat de hotelgroep uit tien viersterrenhotels, waarvan zeven in Nederland, twee in Groot-Brittannië en één in België. Elk hotel wordt geëxploiteerd door een gedreven team onder leiding van de General Manager die het hotel beheert als ondernemer. De hotelgroep onderscheidt zich daardoor niet alleen vanwege de grote diversiteit aan hotels, maar ook door een persoonlijke, warme en gastvrije sfeer. Carlton Hotel Collection streeft naar het verder versterken van haar positie in de hotelbranche door voortdurend te investeren in de kwaliteit en innovatie van huidige en toekomstige hotels. In 2010 zal Carlton op diverse locaties festiviteiten organiseren die aansluiten bij de warmte en gastvrijheid die de hotels uitstralen. Kookdemonstraties, proeverijen, een wine & food fair, jazzmiddagen in huiskamersetting, een daverende beachparty... Voor meer informatie zie
Noot voor redacties