Ingezonden persbericht




Pink Ribbon Magazine Inhaakaward voor meest inspirerende advertentie

Hoofddorp, 9 juli 2010 - Sanooma Uitgevers gaat dit jaar de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward uitreiken. Voor de beste inhaakadvertentie die het meest is toegespitst op het thema van dit jaar: Live Pink to Inspire. Bovendien wint de winnaar gratis mediaruimte in de Sanoma media.

VoorbeeldInhaakwedstrijd150
Pink Ribbon Magazine 2010 is alweer volop in de maak. Dit charity magazine, waarvan de opbrengsten - losse verkoop en advertenties - voor 100% 0% naar Stichting Pink Ribbon gaan, beleeft dit jaar haar zevende editie.

Enthousiast
Het succes van het magazine, en ook de site www.pinkribbonmagazine.nl, valt of staat met de medewerking van adverteerders, media- en reclamebureaus. En die werken elk jaar weer even enthousiast mee. Ook dit jaar hoopt Sanoma weer op veel advertenties. Passend bij Pink Ribbon Magazine, passend bij het thema van dit jaar: Live Pink to Inspire.

Uitdaging
De uitgever daagt reclamebureaus en adverteerders uit: maak dit jaar de meest inspirerende advertentie ooit! De winnaar krijgt - naast de Pink Ribbon Magazinee Inhaakaward 2010 - gratis mediaruimte in de Sanoma offf- en online media ter waarde van 25.000 euro (bruto, incl. bureaucommissie, excl. BTW).

Prijzen
En er valt nog meer te winnen. Tweede prijs: platform en VIP treatment tijdens de Media Parade 2011. Derde prijs: kaart voor Tedx, het inspirerende ideeëncongres dat alleen op persoonlijke uitnodiging toegankelijk is.

Jury
De advertenties worden beoordeeld door een deskundige vakjury. Met daarin:
* Marc Oosterhout - N=5, managing director, bestuurslid SIRE en VEA
* Astrid Prummel - Adformatie, adjunct hoofdredacteur
* duo Ellen de Jong/ - Pink Ribbon Magazine, hoofdredacteur Anita Mooiweer - Pink Ribbon Magazine, uitgever

Lancering
Pink Ribbon Magazine 2010, gemaakt door een team Sanoma'ers onder leiding van Knipmode-hoofdredacteur Ellen de Jong, wordt donderdag 30 september 2010 gelanceerd. Dan zal ook de Pink Ribbon Magazine Inhaakaward worden uitgereikt.

Voor meer informatie met betrekking tot criteria en deadline, zie www.sanoma-adverteren.nl/pinkribbon

Over Stichting Pink Ribbon
Stichting Pink Ribbon is een fondsenwervende organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker. Zij heeft als doel het aantal gevallen van borstkanker te verminderen, vroege diagnose te bevorderen en de zorg voor patiënten en hun omgeving te verbeteren. Deze doelstellingen realiseert zij door:
* het verbeteren vvan de bewustwording van de risico's op borstkanker
* het financieren van projecten ter verbetering van de zorg voor en het welbevinden van borstkankerpatiënten en hun omgeving
* het financieren van wetenschappelijk onderzoek gericht op preventie en vroege opsporing

Voor meer informatie: www.pinkribbon.nl

Over Sanoma Uitgevers

Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 9 events, 180 websites, 15 mobiele sites en 13 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).

Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.

In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers: www.sanoma-uitgevers.nl

Follow us @

Sanoma Uitgevers



Noot voor redacties
Noot voor de redactie (