2organize investeert in 46 jaar Direct Marketing expertise
ROTTERDAM, 20100706 -- 2organize (www.2organize.com), specialist op het gebied van cross-channel campagne management en marketing intelligence, heeft onlangs haar team uitgebreid met 5 ervaren professionals. Krista de Wit en Marieke Raaijmakers zijn inmiddels gestart als Account Manager; Felix Ojong Arrey als Customer Process Manager; Remco van Noord als Customer Process Engineer en Martine Oosterom als Consultant Marketing Intelligence. Met het aantrekken van deze 5 ervaren professionals heeft 2organize in één klap 46 jaar extra direct marketing expertise in huis.
Commerciële direct marketing ervaring
Krista de Wit (32), aangetrokken als Account Manager, heeft ruime ervaring op het gebied van direct- en databased marketing. Voordat ze de overstap naar 2organize maakte was Krista werkzaam bij KPN waar zij verantwoordelijk was voor het coördineren van de direct marketingactiviteiten voor de grootzakelijke markt. De keuze voor 2organize was voor Krista een logische stap: `2organize is dé specialist op het gebied van campagnemanagement. Een professionele en innovatieve club, die een fantastische dienstverlening biedt aan een mooi pakket klanten. Ik zie daar dan ook alle kansen om mijn kennis en ervaring in het DM vak verder te ontwikkelen.'
Naast Krista komt ook Marieke Raaijmakers (38) het commerciële team versterken als Account Manager. Marieke was sinds 2006 werkzaam bij Vodafone Libertel als segment marketeer voor de SoHo markt. Ook was zij verantwoordelijk voor het opleveren van `best-in-class' communicatiekanalen en klantenservice (e-Care). Hiervoor was Marieke werkzaam bij o.a. Arvato Services en Moore Response Marketing waar zij zich onder meer bezig hield met de begeleiding van complete direct marketing campagnes. Marieke: `Al tijdens mijn eerste gesprek werd duidelijk dat 2organize een professionele organisatie is, die voorop loopt op het gebied van optimalisatie en implementatie van klantprocessen en klantcontactstrategieën. Daarnaast spreekt de sfeer van gastvrijheid, humor en toch met zijn allen hard werken mij erg aan.'
Ruime ervaring in Telecom en automotieve branche
Felix Ojong Arrey (40) vervult de functie van Customer Process Manager bij 2organize. De afgelopen 8 jaar was Felix werkzaam bij achtereenvolgens Orange en Renault. Bij Orange heeft hij uitgebreide ervaring opgedaan in een breed scala van CRM gerelateerde technologieën, CRM applicaties en systemen. Bij Renault heeft Felix gewerkt aan de ontwikkeling en implementatie van een klantendatabase. `Ik heb voor 2organize gekozen vanwege de open cultuur, de 'can-do-and-will-do' mentaliteit van de medewerkers en het feit dat eigen initiatief hier wordt aangemoedigd. Felix vervolgt: 'Wat mij bovendien aanspreekt, is dat 2organize echt in haar werknemers investeert.'
Ambitie en onderlinge sfeer
Remco van Noord (36) gaat als Customer Proces Engineer aan de slag. Sinds 2007 heeft Remco voor De Informatiegroep aan diverse projecten gewerkt bij onder andere Kia Motors Nederland, Exact software en Unirobe Meeus Groep. Hiervoor heeft Remco ongeveer 6 jaar als IT-professional gewerkt bij PinkRoccade IT management. Remco heeft voor 2organize gekozen vanwege de professionele uitstraling, het gevarieerde klantportfolio en de ambitieuze plannen die het bedrijf heeft om verder te groeien. Remco: `Voor mij is het belangrijk dat ook de sfeer bij de werknemers onderling erg goed is. Je vindt hier medewerkers die enthousiast met hun werk bezig zijn om (gezamenlijk) goede resultaten te behalen voor de klant.'
Ruime ervaring in de energie sector
Martine Oosterom (38) is aangetrokken als Consultant Marketing Intelligence. Sinds 2006 heeft Martine aan diverse projecten in de energiebranche gewerkt. Martine heeft als Interim Marketing Manager gewerkt bij Essent en Liander en verzorgde daar onder andere propositie-ontwikkeling en campagnemanagement. Daarvoor was zij als Senior Marketeer werkzaam bij Eneco, waar ze zich onder andere bezig hield met inbound sales en multi-channel dm-campagnes. Martine: `Ik heb voor 2organize gekozen omdat ik gek ben van data-driven marketing. 2organize verzorgt voor haar klanten complexe projecten die allemaal gebaseerd zijn op grote hoeveelheden data.'
---- einde persbericht ----
Over 2organize
2organize (www.2organize.com) ondersteunt opdrachtgevers bij het verhogen van klantwaarde vanuit de disciplines marketing intelligence, campaign management en cross-channel campaign execution. De kanalen die hierbij worden ingezet zijn onder andere internet, e-mail, SMS, MMS, direct mail en callcenters. Met ruim 130 professionals op het snijvlak van direct marketing en IT, is 2organize een gerenommeerde partij in de direct marketing wereld. In 2009 stond 2organize in de top 5 van het Intermediair Beste Werkgevers onderzoek in de sectoren Adviesbureau en ICT, en behaalde de 2e plaats in de categorie Werknemersbetrokkenheid. 2organize maakt, net als InBetween Marketing Services en Oxyma Interim, deel uit van de Oxyma Group. Opdrachtgevers van Oxyma Group zijn onder meer: KPN, Nuon, Adobe, Reed Business, Univé, Nederlandse Spoorwegen, Belcompany, NS Hispeed, UPC Broadband, Albert Heijn, Hema, Albert.nl, Ortel Mobile, Vodafone en Essent. Meer informatie is te vinden op www.2organize.com en www.oxyma-group.com.
Ingezonden persbericht