Ingezonden persbericht



Hilversum, 6 juli 2010

Oudste vervoersmiddel in een nieuw revolutionair jasje

'Verantwoord ondernemen' is anno 2010 een essentiële en daarmee onvermijdelijke term voor Dutch Moving Billboards (DMB). Met een revolutionaire Media-Bike is DMB Nederlands' eerste Outdoor Advertiser die 24/7 groene reclame maakt op iedere gewenste locatie in binnen- en buitenland.

Milieuvriendelijke aandachtstrekker

De opvallende high tech ligfiets wordt gesierd door dubbelzijdige reclameposters op Abri-formaat en is voorzien van een geluidssysteem en verlichting waardoor het vervoersmiddel ook 's avonds een ware blikvanger is.

Geen weg lijkt de Media-Bike te ver: Eenvoudig bereikt het de stadsgebieden die doorgaans voor motorvoertuigen afgesloten zijn. Daarnaast manoeuvreert de berijder van de Media-Bike zich behendig langs het winkelend publiek.

Managing Director Pier Luigi Jorritsma over het bijzondere promotiemiddel: "Voor productpresentaties, winkelopeningen of welk ander promotiedoeleinde dan ook; door de onbeperkte inzet van de Media-Bike wordt de interactie met de doelgroep op milieuvriendelijke wijze vergroot."

Succesvolle iCentre actie

Eerder nog bood Dutch Moving Billboards iCentre, de grootste Apple retailer van Nederland, sterke ondersteuning in het uitdragen van lokale promotieactiviteiten. Door de inzet van de opvallende Media-Bikes, enthousiaste berijders en goede sampling, werd de exposure en traffic rondom het nieuwe iCentre filiaal aanzienlijk verhoogd. Dat de revolutionaire bike niet aan de aandacht ontgaat, blijkt alleen al uit het gegeven dat 80% van de consumenten zich na 1 uur de reclameboodschap weten te herinneren. "Succes heeft Dutch Moving Billboards hiermee bewezen!" Aldus Jorritsma.

Noot voor redacties

Noot voor de redactie