Hilversum, 6 juli 2010
Samenwerking persoonlijke assistente Eileen en Navigoat.com:
Eileen Magazine onderweg met gratis navigatiestem
De nieuwe zomereditie van Eileen Magazine van YPCA (Your Personal Call Assistant) is
vanaf deze week weer gratis onderweg verkrijgbaar. In samenwerking met Navigoat.com wordt iedere lezer bovendien de mogelijkheid geboden om gratis een persoonlijke navigatiestem te downloaden.
Eileen Magazine, het magazine voor onderweg, wordt in een oplage van 35.000 verspreid onder alle abonnees van Eileen en is gratis onderweg verkrijgbaar bij alle Van der Valk Hotels & Restaurants, toonaangevende jachthavens en het Eileen promotieteam.
Gratis persoonlijke navigatiestem
"De files kunnen wij met z'n allen nog niet oplossen de komende jaren, maar we kunnen het onderweg met Eileen wel leuker maken. Na een gratis ontbijtje en een gratis ijsje bij vorige edities van Eileen Magazine, ontwikkelde Navigoat nu voor ons deze unieke GPS stem, die de bestuurder met de voornaam aanspreekt. Hiermee kunnen we onze klanten onderweg dus nog persoonlijker assisteren.", aldus Lars Schotanus directeur van YPCA.
Alexander Pechtold over verkeersbeleid Balkenende 4
In dit zomerse nummer van Eileen Magazine onder meer aandacht voor de hotste groene auto's, de lekkerste restaurants aan het water, een kijkje achter de schermen bij Traffic Radio, een gesprek met Kasper van Kooten en een pittig interview met politicus Alexander Pechtold over onder meer het verkeersbeleid van kabinet Balkenende 4.
"Kijk, verkeersbeleid spreidt zich in Nederland natuurlijk uit over meerdere kabinetsperiodes. We hebben Eurlings de afgelopen jaren vaak genoeg met een schep in de hand gezien, maar hij voerde eigenlijk vooral het beleid van zijn voorgangers uit. En dat is een probleem; in Nederland lopen de procedures veel te lang. Beslissingen moeten veel sneller genomen kunnen worden. We moeten af van trage besluitvorming en de inspraak beperken tot daar waar invloed écht mogelijk en wenselijk is", aldus Alexander Pechtold in Eileen Magazine.
Strategische partners
Eileen Magazine maakt onderdeel uit van het multimediaconcept Eileen, je persoonlijke assistente voor onderweg. Het concept wordt ondersteund door toonaangevende marktpartijen als Rabobank, BP, NS, 9292 OV, Delta Lloyd, BOVAG, Andes, HISWA, autOoz.nl, Athlon Car Lease, Yamaha, Park-line, Segway, Profile Tyrecenter, Autotaalglas en NS Hispeed.
Het magazine werd vorig jaar ondergebracht bij Sanoma Men's Magazine, Media op Maat.
Media op Maat is gespecialiseerd in het maken van mediaproducties voor derden.
YPCA (Your Personal Call Assistant) is een snel groeiend en innovatief bedrijf op het gebied van telefonische dienstverlening. YPCA biedt een uitgebreid pakket diensten specifiek afgestemd op de (auto)mobiele beller, waaronder 'Eileen' de persoonlijke assistente voor onderweg.
---
Noot voor de redactie (
Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht