Ingezonden persbericht



NIEUWE HUISSTIJL VOOR ATP

SCHIPHOL-RIJK, 5 juli 2010 - Om haar recente internationale expansie en herpositionering kracht bij te zetten, heeft ATP een nieuwe huisstijl geïntroduceerd. Naast een nieuwe naam en uitstraling voor moederorganisatie ATPI, lanceert de zakelijke reis- en event organisatie ook drie zogenaamde operating brands voor haar onderliggende specialismen. De nieuwe huisstijl zal gefaseerd worden doorgevoerd in de 26 landen waar het bedrijf actief is.

Onder het merk ATP Corporate Travel zal ATP vanaf vandaag haar zakenreisactiviteiten uitvoeren. ATP's specialisatie in marine travel, uitgebouwd na de acquisitie van Instone International in 2009, wordt ondergebracht bij ATP Instone, Marine & Corporate Travel. ATP Event Experts is de nieuwe merknaam voor de activiteiten die ATP ontplooit op het gebied van groeps- en incentivereizen, zakelijke bijeenkomsten en reizen naar sportevenementen.

merkstructuur-atpi_1.jpg

Volgens Willem Starink, Divisional Managing Director voor ATPI in Nederland en België, is de nieuwe identiteit een logisch vervolg op de strategische koers van het bedrijf. "Ons brede business model verdient een heldere focus. Door de onderliggende specialismen een eigen gezicht te geven creëren we duidelijkheid naar de markt. En met de toevoeging van ATPI als moedermerk stralen we bovendien uit dat we onderdeel zijn van een groter geheel."

De ATPI Group opereert nu vanuit 44 kantoren in 26 landen wereldwijd. In december 2009 tekende het bedrijf een franchise-overeenkomst, waarmee het onder eigen merknaam kantoren opent in het Midden-Oosten. Inmiddels zijn ook samenwerkingsovereenkomsten getekend in de Verenigde Staten, Canada en Brazilië. In 2010 zullen ook in Algerije en Maleisië franchise-kantoren worden geopend.


Noot voor redacties