decennium
ING en SNT gaan voor minimaal een decennium
Contact center SNT en ING hebben op 1 juli een nieuw contract gesloten. Het
intensieve partnership wordt hiermee opnieuw bekrachtigd en viert in deze
contractsperiode haar 10-jarig jubileum. SNT begon haar dienstverlening voor
de ING (destijds Postbank) uit een vraag naar flexibiliteit en is door de
jaren heen gegroeid naar een integraal onderdeel van het contact center van
ING Retail Nederland.
In april dit jaar behaalde SNT voor het 3e achtereenvolgende jaar het
felbegeerde COPC certificaat voor haar dienstverlening aan ING.
Kwaliteit, Innovatie en Flexibiliteit vormen opnieuw de
hoofdbestanddelen voor deze goede en langdurige samenwerking. Hiermee
werken ING en SNT continu samen aan het verbeteren van de prestaties
naar de klanten van ING.
`We zijn bijzonder trots op deze langdurige samenwerking. In deze
economische tijd is een meerjaren contract op basis van een goede
samenwerking geen vanzelfsprekendheid¿ licht Jac Vermeer, algemeen
directeur SNT toe. `Dit is het resultaat van continu samenwerken aan de
verbetering van de dienstverlening en daarin onze toegevoegde waarde
aan ING te bewijzen'.
Leon Wijnands, directeur Verkoop & Service Call en verantwoordelijk
voor het ING contact center is zeer tevreden over de samenwerking met
SNT. `SNT begrijpt heel goed wat onze wensen zijn ten aanzien van
dienstverlening richting onze klanten. De combinatie met de flexibele
instelling van SNT, maakt het mogelijk dat ING goed in staat is om onze
klanten verder te helpen via ons contact center'.
SNT Groep NV