SNT Groep NV


decennium

ING en SNT gaan voor minimaal een decennium

Contact center SNT en ING hebben op 1 juli een nieuw contract gesloten. Het intensieve partnership wordt hiermee opnieuw bekrachtigd en viert in deze contractsperiode haar 10-jarig jubileum. SNT begon haar dienstverlening voor de ING (destijds Postbank) uit een vraag naar flexibiliteit en is door de jaren heen gegroeid naar een integraal onderdeel van het contact center van ING Retail Nederland.

In april dit jaar behaalde SNT voor het 3e achtereenvolgende jaar het felbegeerde COPC certificaat voor haar dienstverlening aan ING. Kwaliteit, Innovatie en Flexibiliteit vormen opnieuw de hoofdbestanddelen voor deze goede en langdurige samenwerking. Hiermee werken ING en SNT continu samen aan het verbeteren van de prestaties naar de klanten van ING.

`We zijn bijzonder trots op deze langdurige samenwerking. In deze economische tijd is een meerjaren contract op basis van een goede samenwerking geen vanzelfsprekendheid¿ licht Jac Vermeer, algemeen directeur SNT toe. `Dit is het resultaat van continu samenwerken aan de verbetering van de dienstverlening en daarin onze toegevoegde waarde aan ING te bewijzen'.
Leon Wijnands, directeur Verkoop & Service Call en verantwoordelijk voor het ING contact center is zeer tevreden over de samenwerking met SNT. `SNT begrijpt heel goed wat onze wensen zijn ten aanzien van dienstverlening richting onze klanten. De combinatie met de flexibele instelling van SNT, maakt het mogelijk dat ING goed in staat is om onze klanten verder te helpen via ons contact center'.