Arnhem, 1 juli 2010
Introductiecampagne met tijdelijk gratis navigatiesysteem OHRA & Santander Consumer Finance introduceren Santander Autoverzekering
OHRA en Santander Consumer Finance Benelux B.V ("Santander") gaan met elkaar samenwerken. Consumenten kunnen vanaf nu op
Elke klant een gratis navigatie
Paul van Weerdenburg, binnen OHRA verantwoordelijk voor New Business, geeft aan in Santander een goede betrouwbare partner te zien. "Santander staat bij haar klanten bekend als gerenommeerde financiële dienstverlener. Ook voor de autoverzekering willen we deze lijn voortzetten", aldus Van Weerdenburg. "Als introductieactie krijgt iedereen die tussen 1 juli en 31 augustus 2010 een autoverzekering via Santander afsluit, een gratis navigatiesysteem (met Europa kaart). Een navigatiesysteem is een mooi welkomstcadeau" vervolgt Van Weerdenburg, "maar we bieden de consument ook het financiële voordeel van een lage premie. Zo ga je met de zomervakantie in aantocht goed verzekerd op weg."
Een autoverzekering via Santander, een logische stap Santander Consumer Finance is specialist op het gebied van consumptief krediet en is binnen Europa actief in meer dan 17 landen. Het aanbod verder uitbreiden met een autoverzekering wordt dan ook gezien als een logische stap. "We zien bij onze klanten de vraag naar verzekeringsproducten groeien", aldus Michel Blom, Head of Marketing & Product Management van Santander. "Een autoverzekering is daarom een uitstekende uitbreiding van onze dienstverlening. Gemak en voordeel voor de klant zijn ook bij de autoverzekering de belangrijkste steekwoorden. Bovendien is de kwaliteit van de verzekering ook gewaarborgd; aangezien de verzekering is ondergebracht bij OHRA."
Online gemak
Consumenten die geïnteresseerd zijn in de autoverzekering kunnen terecht op:
Links :
OHRA
Ingezonden persbericht