Ingezonden persbericht
LOSTBOYS EN TRIPLE IT LANCEREN GEZAMENLIJK INITIATIEF: LOSTBOYS mobile
Amsterdam, 30 juni 2010 - Triple IT en Lost Boys hebben besloten hun krachten te bundelen in een nieuw initiatief:
Het mobiele kanaal heeft in 2009 geleid tot veel innovatieve applicaties met een experimenteel karakter, waarvan het overgrote deel onvoldoende was ingebed in de marketingstrategie. Inmiddels raken adverteerders er steeds meer van doordrongen dat een mobile website of applicatie een essentieel onderdeel kan uitmaken van hun marketingstrategie.
Door de combinatie van de strategische denkkracht van Lost Boys en de technische slagkracht van Triple IT heeft LOSTBOYS mobile de ambitie de marktleider te worden op het gebied van mobiel.
Dirk van den Bosch, Chief Commercial Officer Lost Boys: "Het afgelopen half jaar zijn wij met de top 10 van onze klanten over mobiele toepassingen (Android, iPhone, iPad) in gesprek geraakt en hebben verschillende projecten opgestart, waaronder ING en FBTO. We werken al enige tijd samen met TripleIT en bouwen deze samenwerking uit met Lost Boys Mobile."
Emmelien Kneppers, Strategy Director LOSTBOYS mobile: "Ons werk, dat per definitie draait om handelen vanuit strategie en user experience, wordt hierdoor structureel uitgebreid met het mobiele kanaal."
Ben van der Burg, Chief Commercial Officer Triple IT: "We zien de laatste jaren dat mobiel omarmd wordt door bedrijven die aanvankelijk de kat uit de boom keken. Dankzij onze samenwerking zijn we in staat onze innovatieve, technologische, creatieve en strategische kracht samen te brengen waardoor we vele klanten kunnen bedienen met mobiele services."
LOSTBOYS mobile
LOSTBOYS mobile is een full service bureau voor mobiele oplossingen, opgericht door
Ingezonden persbericht