Gemeente Bernheze
vast
Gemeente Bernheze stelt algemene inkoopvoorwaarden vast
De gemeente Bernheze heeft op 15 juni 2010 haar algemene
inkoopvoorwaarden vastgesteld.
In de algemene inkoopvoorwaarden wordt ingegaan op zaken die de
gemeente Bernheze belangrijk vindt en graag goed geregeld wil hebben
bij het aangaan van een overeenkomst, bijvoorbeeld voorwaarden op het
gebied aansprakelijkheid of garantie. Tevens besteed de gemeente
Bernheze in haar algemene inkoopvoorwaarden aandacht aan duurzaamheid.
Dit omdat de gemeente het belangrijk vindt om bij te dragen aan een
duurzamere samenleving. Zo is in de voorwaarden opgenomen dat de
gemeente Bernheze geen kinderarbeid tolereert en dat leveranciers
aan moeten kunnen tonen welke inspanningen verricht worden om de
milieubelasting te verminderen.
De algemene voorwaarden zullen voortaan met iedere offerteaanvraag
meegezonden worden. Tevens zullen deze bij de Kamer van Koophandel
worden gedeponeerd en op deze website worden gepubliceerd.
Adresgegevens
Bezoekadres: De Misse 6,
5384 BZ Heesch
Postadres: Postbus 19,
5384 ZG Heesch
gemeente@bernheze.org
Tel. (0412) 45 88 88
Fax (0412) 45 46 35