Gemeente Amsterdam Stadsdeel Nieuw=West
30 juni 2010
---
Klachtenregeling Nieuw-West
29 juni 2010
Stadsdeel Nieuw-West heeft zijn klachtenregeling vastgesteld. Hierin
kunnen bewoners lezen hoe het stadsdeel met hun klachten omgaat.
Bewoners kunnen klachten over het stadsdeel schriftelijk (per brief of
e-mail) of mondeling (persoonlijk of telefonisch) indienen bij de
klachtencoördinator van Nieuw-West.
De ontvangst van schriftelijke klachten wordt binnen een week na
binnenkomst bevestigd. Klachten worden binnen zes weken afgehandeld.
Dat is de wettelijke termijn. In bijzondere gevallen kan de afhandeling
met vier weken worden verlengd. Bewoners die ontevreden zijn over de
afhandeling van hun klacht, kunnen een verzoekschrift indienen bij de
Gemeentelijke Ombudsman.
Meer informatie en contactgegevens
* Een standaard klachtenformulier is af te halen bij de balies van de
stadsdeelkantoren of te downloaden via de link hieronder.
* De complete klachtenregeling is na te lezen op de website.
* Mail de klachtencoördinator of bel 020 253 8851.
Zie het origineel
---