Gemeente Amsterdam Stadsdeel Nieuw=West

30 juni 2010

---

Klachtenregeling Nieuw-West

29 juni 2010
Stadsdeel Nieuw-West heeft zijn klachtenregeling vastgesteld. Hierin kunnen bewoners lezen hoe het stadsdeel met hun klachten omgaat.

Bewoners kunnen klachten over het stadsdeel schriftelijk (per brief of e-mail) of mondeling (persoonlijk of telefonisch) indienen bij de klachtencoördinator van Nieuw-West.

De ontvangst van schriftelijke klachten wordt binnen een week na binnenkomst bevestigd. Klachten worden binnen zes weken afgehandeld. Dat is de wettelijke termijn. In bijzondere gevallen kan de afhandeling met vier weken worden verlengd. Bewoners die ontevreden zijn over de afhandeling van hun klacht, kunnen een verzoekschrift indienen bij de Gemeentelijke Ombudsman.

Meer informatie en contactgegevens


* Een standaard klachtenformulier is af te halen bij de balies van de stadsdeelkantoren of te downloaden via de link hieronder.
* De complete klachtenregeling is na te lezen op de website.
* Mail de klachtencoördinator of bel 020 253 8851. Zie het origineel

---