Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Handleiding Klantervaring in Kaart
Overheidsbreed wordt er hard gewerkt om de dienstverlening te
verbeteren, onder andere door de burger centraal te stellen bij het
inrichten van de dienstverlening.
De methodiek Klantervaring in Kaart (KEK) gaat uit van de
belevingswereld van de burger en waar hij tegenaan loopt. Het
ministerie van BZK stelt deze handleiding Klantervaring in Kaart
beschikbaar om organisaties de gelegenheid te bieden met KEK aan de
slag te gaan.
KEK is in samenwerking met een aantal uitvoeringsorganisaties, de VNG
en enkele gemeenten al ingezet bij de levensgebeurtenissen 'Overlijden'
en 'Verhuizen'. Onlangs is BZK een KEK-traject rondom de
levensgebeurtenis 'Scheiden' opgestart.
Bestanden
Zie het origineel
* Handleiding Klantervaring in Kaart.pdf (1253 Kb)| Pdf-icoon
Pdf-bestand
Zie het origineel