Sony Ericsson geeft een feestje weg van 10.000 euro, alleen voor echte vrienden
Sociale netwerken centraal bij online actie Best Friends Only ter ere van Sony Ericsson Xperia X10
Badhoevedorp, 24 juni 2010 - Sony Ericsson organiseert een online actie ter ere van de Sony Ericsson Xperia X10, het eerste toestel met Timescape. De hoofdprijs van deze wedstrijd is een feest ter waarde van 10.000 euro.
Om in aanmerking te komen voor de Best Friends Only Party moeten er zoveel mogelijk foto's van vrienden of vriendinnen worden ge-upload naar de actiesite
feest bepalen. Zijn of haar favoriete DJ zoals bijvoorbeeld Chucky, Erick E of Don Diablo op een house party, een strand-, straat-, tuin- of schuurfeest op een zelf gekozen locatie zoals de Supperclub boot. Alles kan!
Sony Ericsson is het communicatie-entertainment merk en wil social media echt sociaal maken. Een gemiddelde Nederlandse gebruiker van sociale media heeft 113 vrienden. De vraag is hoeveel hiervan daadwerkelijk echte vrienden zijn. Met de actie Best Friends Only biedt Sony Ericsson de mogelijkheid met elkaar af te spreken en te ontmoeten om samen op de foto te gaan om mee te doen aan de wedstrijd.
Sony Ericsson wil de winnaar de mogelijkheid geven om al zijn of haar vrienden van Hyves, Facebook of Twitter voor één keer te verzamelen op een groots opgezet feest. In de Best Friends Only actie staan daarmee vrienden op sociale netwerken centraal. Dat geldt ook voor de Sony Ericsson Xperia X10, voorzien van Timescape. Met Sony Ericsson Timescape komt alle communicatie met één persoon via bijvoorbeeld Facebook, Twitter, e-mail, foto's en sms op één plaats samen. Het openen van verschillende apps om op de hoogte te blijven, is niet nodig. Ook herkent Sony Ericsson Xperia X10 tot vijf gezichten in een foto en slaat deze automatisch op onder de herkende vrienden in de telefoon.
Meer informatie of meedoen met de Best Friends Only Party-wedstrijd kan via
Over Sony Ericsson
Sony Ericsson werd in oktober 2001 door Sony en Ericsson opgericht als een 50-50 joint venture tussen Sony en Ericsson, met het internationale hoofdkantoor in Londen en activiteiten in alle grote markten. Onze visie is om wereldleider in Communication Entertainment te worden; daar waar nieuwe communicatiestijlen entertainment worden via Internet en sociale media. Sony Ericsson biedt de consument boeiende ervaringen met zijn telefoons, accessoires, inhoud en applicaties. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website:
Ingezonden persbericht