Gemeente Dirksland
Â
âWelke service garandeert de gemeente Dirksland u?â
Â
Â
Â
Als medewerkers van de gemeente Dirksland doen wij ons uiterste best om
u goed van dienst te zijn. Zorgvuldig, professioneel en efficiënt. Wij
respecteren uw privacy en gaan zorgvuldig om met uw persoonlijke
gegevens.Â
Â
Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten.
Daarom hanteren wij servicenormen voor telefoon, balie, post en e-mail
en voor onze producten en diensten. Wij doen er alles aan om ons aan
die servicenormen te houden. En u mag ons erop aanspreken.Â
Â
De gemeente Dirksland vindt optimale en herkenbare dienstverlening van
groot belang. Servicenormen geven hierbij aan op welke minimale service
u mag rekenen bij de gemeentelijke dienstverlening. Om u duidelijk te
maken wat u van ons mag verwachten, is een kwaliteitshandvest
opgesteld. Met dit kwaliteitshandvest garanderen wij u de kwaliteit van
onze dienstverlening, voor de producten die in dit handvest zijn
vermeld.
Â
De servicenormen die in dit kwaliteitshandvest zijn genoemd, gelden
niet in geval van overmacht, zoals bijvoorbeeld het uitvallen van de
stroom of het computernetwerk. Het handvest gaat niet in op
formaliteiten, prijzen of leges. Wilt u hierover meer informatie?
Bezoek dan onze website www.dirksland.nl of neem telefonisch contact
met ons op via 0187-608080.
Â
Op de gemeentelijke website kunt u ook zien welke producten en diensten
wij aanbieden. Tevens wordt u op de website geïnformeerd over de
procedure en wat u nodig heeft om bepaalde producten te kunnen
aanvragen.
Â
Een aantal tips voor een snelle service:
* Het gemeentehuis is geopend vanaf 9.00 uur. Wij raden u aan zo
vroeg mogelijk te komen, dan is het vaak rustig;
* Zorg dat u alle benodigde papieren meeneemt, dit bevordert een
snelle dienstverlening en voorkomt onnodige wachtrijen aan de
balie. Op onze website www.dirksland.nl kunt u nalezen wat u nodig
heeft. U kunt ook telefonisch contact opnemen met één van onze
medewerkers;
* Een aantal producten is digitaal te bestellen via ons âBurgerloketâ
of âBedrijvenloketâ. U kunt deze producten betalen via DigiD en
ontvangt ze op het adres waar u staat ingeschreven. Voor meer
informatie over deze service kunt u terecht op onze website.
Â
Wij streven ernaar om ons handvest steeds uit te breiden met
servicenormen voor meer soorten producten. Daarnaast passen wij onze
servicenormen aan bij nieuwe inzichten en wetgeving. Daarbij nemen we
uw op- of aanmerkingen ter harte. Indien het handvest is gewijzigd,
wordt u hiervan op de hoogte gesteld via de gemeentelijke website en
regionale media.
Â
Heeft u verbetersuggesties voor onze dienstverlening, dan vernemen wij
deze graag. U kunt een brief richten aan gemeente Dirksland, t.a.v.
mevrouw M.A. van Heusden, postbus 10, 3247 ZG Dirksland, telefonisch
contact opnemen (0187-608080) of per email uw suggestie(s) doorgeven
(publieksbalie@dirksland.nl). Wilt u liever persoonlijk iemand spreken?
Dan ontvangen wij u graag op het gemeentehuis, Voorstraat 15 te
Dirksland.
Â