Ingezonden persbericht
Persbericht
Trinicom en Extra Trainers bundelen krachten in systeem- en vaardigheidstrainingen
Wilp/ Almere, 22 juni 2010 Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, is een partnership aangegaan met trainingsbureau Extra Trainers. Met de samenwerking biedt Trinicom haar klanten naast het technische deel ook vaardigheidstrainingen voor optimaal profijt van het T5 systeem. De ervaring van Trinicom en Extra Trainers is dat een geïmplementeerde oplossing niet tot zijn recht komt wanneer de inhoud van het systeem, of de manier van werken, niet optimaal is. Het trainingsaanbod van Extra Trainers sluit hierop aan. Extra Trainers kan ingeschakeld worden om medewerkers te leren nog klantgerichter te werken en schriftelijke en mondelinge vaardigheden te verbeteren.
Extra Trainers uit Almere werkt samen met diverse bedrijven en opleidingsbureaus. Het bureau biedt diverse trainingen en coaching op het gebied van onder andere mondelinge en schriftelijke communicatie, persoonlijke ontwikkeling en verandermanagement. Naast het geven van groepstrainingen, traint en coacht Extra Trainers ook op individuele basis, zoals begeleiding op het gebied van assertiviteit, commerciële vaardigheden en leiding geven.
Marja Talens, directeur van Extra Trainers: "Zowel onze speerpunten als die van Trinicom en die van de klant zijn klantgericht en efficiënt werken. Trinicom traint de medewerkers van de klant zelf voor het technische gebruik van T5. Extra Trainers leert deze medewerkers de vaardigheden om klantgerichter te werken. Denk hierbij aan doelgericht en efficiënt e-mailen en klantgericht telefoneren."
"Wij zijn blij met dit partnership. We hebben voor Trinicom gekozen omdat ik het bedrijf ken en weet waar zij tegenaan lopen", vertelt Marja Talens enthousiast. "De samenwerking is per 1 mei van start gegaan en ik heb er alle vertrouwen in. De consultants van Trinicom noemen onze naam bij klanten en naar aanleiding daarvan wordt ook daadwerkelijk contact met ons opgenomen. Dat bereik kan in de toekomst dus alleen maar groeien. Het is een wisselwerking: wij komen ook bij partijen die nog met een verouderd klantcontactafhandelsysteem werken, dat signaleren wij en koppelen we terug richting Trinicom."
Voor Trinicom is het voordeel van deze samenwerking het kunnen aanbieden van een extra service. "Voor onze klanten geldt dat zij nog meer uit T5 halen als het systeem inhoudelijk ook perfect gevuld wordt", meent Wilco Rietberg, directeur van Trinicom. "Gebeurt dit niet, dan wordt het de oplossing verweten. Wordt er bijvoorbeeld een verkeerde template gebruikt, dan krijgt de consument geen goed antwoord. Dit leidt tot herhaling van vragen en tot de conclusie dat het systeem niet functioneert, terwijl het juist een kwestie is van onvoldoende training van de zogenaamde softskills. Met communicatietrainingen wordt de consument nog beter bediend en dat heeft positieve invloed op zowel efficiëntie, als op de klantenservice.
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale T5 Web selfservice. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albumprinter, Arke, Cendris, Cheaptickets.nl, De Kindertelefoon, Rabobank, Telfort, Univé, Universiteit Utrecht en Vrij Uit. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.
Over Extra Trainers
Extra Trainers is een trainingsbureau waar korte lijnen, snel schakelen en een open en eerlijke benadering de speerpunten zijn. De grote lijnen van de trainingen liggen vast, op basis van de leerdoelen van de klant wordt bepaald (in overleg) wat de inhoud en onderwerpen moeten zijn. Trainingen zijn altijd maatwerk.
Extra Trainers werkt al jaren succesvol samen met diverse bedrijven en opleidingsbureaus en kan ingeschakeld worden voor diverse trainingen en coaching op het gebied van onder andere mondelinge en schriftelijke communicatie, persoonlijke ontwikkeling en verandermanagement. Naast het geven van groepstrainingen, traint en coacht Extra Trainers ook op individuele basis. Hierbij is te denken aan begeleiding op het gebied van assertiviteit , commerciële vaardigheden of leiding geven.
http://www.extratrainers.nl/