update.seven touch, webgebaseerde CRM-applicatie voor touchapparaten
22/06/2010 09:00
Update Software Benelux B.V.
Wenen, 17 mei 2010 +++ Update software AG, gevestigd in Wenen en een toonaangevende Europese leverancier van oplossingen op het gebied van Customer Relationship Management, komt nu met CRM voor de iPad. update.seven touch is de naam van de speciaal voor de iPad ontwikkelde webapplicatie, die het professionele CRM-systeem update.seven nu voor de eerste keer ook toegankelijk maakt via de revolutionaire tablet-pc van Apple. Deze webapplicatie, waarvan update het schermformaat zelf heeft afgestemd op de maten van de iPad, functioneert in principe ook op alle andere touchapparaten met een HTML-browser, bijvoorbeeld op het besturingssysteem Android van Google.
Er hoeft geen specifieke gebruikssoftware te worden geïnstalleerd; de gebruiker roept zijn CRM-applicatie heel gemakkelijk op via de Safari-browser. Net zoals de iPad zelf verwent ook update.seven touch de gebruiker met een heldere en intuïtieve beeldtaal; omslachtige menustructuren zijn niet aan de orde. Met het touch-beeldscherm is eenvoud tot een ware kunstvorm verheven: grote iconen en een eenvoudig navigatietraject staan garant voor optimaal bedieningsgemak. update.seven touch is de eerste zuivere webgebaseerde CRM-toepassing die volledig gebruik maakt van het potentieel van de iPad en profiteert van het baanbrekende bedieningsgemak.
De Europese CRM-specialist heeft de allereerste versie van update.seven touch zelf ontwikkeld voor de iPhone van Apple. De nieuwe versie is nu geoptimaliseerd voor het net zo baanbrekende eindapparaat van Apple - de iPad - en maakt gebruik van de bijzondere voordelen voor CRM-toepassingen. Het gemak en de snelheid waarmee toegang wordt verkregen tot relevante informatie die update.seven touch binnen handbereik brengt, gaan perfect samen met de iPad; deze wordt met een druk op de knop ingeschakeld, terwijl traditionele netbooks eerst omslachtig moeten worden geboot. Bij update.seven touch zorgen intuïtieve pictogrammen er voor de dat gebruiker met een vingertip toegang heeft tot de gewenste klant- of afspraakinformatie en zijn of haar tijd niet meer verspilt aan tijdrovende zoekacties.
Vooral de buitendienstmedewerker, die voor een optimaal gesprek met de klant is aangewezen op zijn notities, profiteert dankzij update.seven touch van optimaal bedieningsgemak van zijn iPad: de royaal bemeten display brengt alle gegevens die relevant zijn voor het gesprek, optimaal in beeld. Voor een snelle contactherkenning laat update.seven touch ook de opgeslagen pasfoto's van de personen in de trefferlijst zien. Net zoals bij alle Clientapplicaties van update.seven kan ook elk element van update.seven touch - bijvoorbeeld velden, lijsten en invoer - via een enkele simpele klik van de beheerder worden geconfigureerd in overeenstemming met de behoeften.
Over update software AG
update software AG (www.update.com) is in 1988 in Wenen opgericht; met meer dan 170.000 gebruikers in meer dan 1.500 ondernemingen is update de toonaangevende Europese fabrikant van hoogwaardige CRM-systemen. update heeft dochternemingen in Duitsland, Zwitserland, Nederland, Frankrijk, Hongarije, Tsjechië, Polen en de VS. Update software AG heeft een notering aan de Duitse beurs in Frankfurt aan de Main. Met circa 290 medewerkers heeft update in 2009 een omzet van 31,3 miljoen euro gerealiseerd.
Tot de klantenkring van update behoren onder andere ALK Abelló, AstraZeneca, Bawag P.S.K., Boehringer Ingelheim, Canon, Daiichi Sankyo, Danfoss, Demag Cranes & Components, Hansgrohe, Kärcher, LBS Nord, MagnaSteyr, Paul Hartmann, Raiffeisen Schweiz, ratiopharm, Reis Robotics, Saint Gobain, Sandoz, UnicreditBank Hungary, Uzin Utz AG en Sparkasse Bremen plus 200 andere Duitse spaarbanken. Daarnaast heeft update strategische allianties afgesloten met bedrijven als Atos Origin, Hewlett Packard, Sen, Steria Mummert Consulting en met hostingpartner IBM.
http://www.update.com/du