Gemeente Berkelland
Commissies vergaderen op 22 en 23 juni in Borculo
De raadscommissies komen om 19.30 uur bijeen in de raadzaal van het
gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de
publieke tribune.
Voor belangstellenden zijn de stukken te downloaden van de website
www.gemeenteberkelland.nl
Ook kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur
en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1
in Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van
8.30 tot 12.30 uur.
Commissie Bestuurlijk Domein en Dienstverlening 22 juni
Voorzitter: F.H.C. Mulkens
De agenda ziet er als volgt uit:
1. Opening
2. Spreekgelegenheid voor het publiek over agendapunt
3. Vaststellen agenda
4. Vaststellen notulen van 18 mei 2010
5. Toezeggingenlijst
6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve
informatieplicht
Voorstel hamerstukken
8. Wijziging Legesverordening 2010
9. Jaarverslag en jaarrekening 2009 van de stichting Orchidee
Scholengroep
Voorstel bespreekstukken
10. NeedeVIP; vaststellen dorpsontwikkelingsvisie Neede
11. Voorjaarsnota 2010
12. Programmabegroting 2011 GGD Gelre-IJssel
13. Rondvraag
14. Sluiting
Commissie Ruimtelijk Domein 23 juni
Voorzitter: F.H.C. Mulkens
De agenda ziet er als volgt uit::
1. Opening
2. Spreekgelegenheid voor het publiek over agendapunt
3. Vaststellen agenda
4. Vaststellen notulen van 19 mei 2010
5. Toezeggingenlijst
6. Toezeggingenlijst van de commissie Sociaal en Economisch Domein
7. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
8. Mededelingen van het college in het kader van de actieve
informatieplicht
Voorstel bespreekstukken
9. Verordening naamgeving en nummering (adressen)
10. Beleidsregels toetsingskader (bouw)aanvragen gebied Tracé N18
11. Restauratie vier gemeentelijke kerktorens
12. Rondvraag
13. Sluiting
De vergadering van de commissie Sociaal en Economisch Domein is
geannuleerd
*) Wilt u van het spreekrecht gebruikmaken? Dan kunt u dit tot op de
dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier,
de heer J.A. Bannink (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230).
Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en
het onderwerp (en) waarover u het woord wilt voeren.