Gemeente Best
Concept horeca- en evenementenbeleid
18-06-2010
De afgelopen maanden is hard gewerkt aan een concept horeca- en
evenementenbeleid. Hierbij is rekening gehouden met de input uit twee
eerder gehouden bijeenkomsten. In het concept beleidsplan geven we een
eerste richting aan de te bespreken onderwerpen in het beleid.
Om dit beleid verder invulling te geven, kunnen we niet zonder uw
inbreng. Daarom nodigen wij u van harte uit om mee te praten, want niet
alleen willen we dat het nieuw te ontwikkelen beleid compleet en
duidelijk is, maar vooral dat het breed gedragen wordt.
Waar en wanneer
Datum: woensdag 30 juni 2010
Tijd: 20.00 - 22.00 uur
Locatie: burgerzaal van het gemeentehuis (Raadhuisplein 1 - Best)
U kunt het concept beleidsplan downloaden. Ook vindt u hier de
uitnodiging die is verstuurd naar alle horeca, buurtverenigingen en
aanwezigen op één van de bijeenkomsten. In deze uitnodiging vindt u
meer informatie over de invulling van de avond.
Aanmelden
Aanmelding voor deze avond is niet nodig. Wel willen we graag weten
over welk thema u mee wilt praten. U vindt deze thema's in de
uitnodiging.
Wilt u zien wat er in de vorige bijeenkomst (op 1 maart) is besproken?
Raadpleeg dan de uitslag van de stemming en het uitgeschreven verslag.
Hebt u nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met mevrouw M. Nuys. Zij
is bereikbaar via telefoonnummer (0499) 360 911 (op maandagochtend,
dinsdagochtend en donderdag) of per e-mail: m.nuys@gembest.nl.
---