- NIEUWSFLITS -
Marie Claire zoekt vrouwelijke starters!
Hoofddorp, 18 juni 2010 - Marie Claire gaat, in samenwerking met sponsoren smart en Vanilia, dit jaar voor de zesde keer op zoek naar het beste, meest innovatieve en meest kansrijke ondernemingsplan. Met de jaarlijkse Starters Award wil Marie Claire het ondernemerschap onder vrouwen stimuleren.
Winnares van vorig jaar, Marie-Hélène van Elten van 'Het Levensverhaal', is mede dankzij de Marie Claire Starters Award nu fulltime onderneemster. Geweldige stimulans
'Het winnen van de Starters Award was voor mij een geweldige stimulans om mijn droom na te jagen,' zegt ze. 'De meeste lezeressen hebben uiteindelijk op mijn idee gestemd, dat gaf mij de bevestiging dat er een markt is voor mijn plan (het vastleggen van levensverhalen, red). De promotie in Marie Claire leverde mij zelfs mijn eerste twee klanten op! Zonder het winnen van de Starters Award had ik niet gestaan waar ik nu sta. Ik doe nu waar ik écht gelukkig van word.' Olcay Gulsen
Op 15 oktober wordt de winnares van de Marie Claire Starters Award 2010 bekendgemaakt. De presentatie is in handen van Olcay Gulsen, succesvol onderneemster en eigenaresse van SuperTrash. 'Ik vind de Marie Claire Starters Award een heel goed initiatief en ondersteun dit graag. Ik bewandel nu al enige tijd de weg die ondernemen heet en geniet er met volle teugen van. Maar ik ken ook de tegenslagen en weet dat je heel hard moet werken om te bereiken wat je wilt. Ik wil jonge ondernemers graag adviseren en mijn betrokkenheid met de Marie Claire Starters Award biedt hier de uitgelezen mogelijkheid voor.' Startkapitaal
De winnares ontvangt een startkapitaal van ¤ 5.000,,-, een jaar lang rijden in een smart, ¤ 500,- shoppiing money bij Vanilia en een advertentiecampagne in Marie Claire. Inschrijven kan tot 1 augustus.
Voor meer informatie over de Starters Award:
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 9 events, 180 websites, 15 mobiele sites en 13 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).
Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.
In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van
Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Noot voor de redactie (