Persbericht

zanox lanceert vernieuwde Programma en Ad Media Search Betaversie stelt publishers in staat om zoekresultaten met één klik weer te geven

Amsterdam, 17 juni 2010 - zanox, Europees marktleider in performance based marketing, introduceert de betaversie van zijn vernieuwde Programma en Ad Media Search. De nieuwe applicatie biedt publishers uitgebreide filter- en zoekopties, volledige flexibiliteit en een verbeterde performance. Programma en Ad Media Search is volledig gekoppeld met de nieuwe zanox Publisher Statistieken.

De nieuwe applicatie is te vinden op de website van zanox. De landingpage van de Programma en Ad Media Search biedt publishers gebruiksvriendelijke templates, gebaseerd op de meest gebruikte publisher-zoekopdrachten. Met één klik kan direct een resultatenoverzicht worden verkregen. Met name de Ad Media Search is behoorlijk ingekort. Naast de programma search, kunnen publishers nu ook eigen zoekopdrachten voor admedia samenstellen en opslaan. Hierbij is het ook mogelijk om direct van het zoekresultaat een code te downloaden. De resultaten worden in een afzonderlijk overzicht weergeven.

Publishers die Programma en Ad Media Search veelvuldig inzetten kunnen via een aparte tab in de 'advanced'-sectie gebruikmaken van extra filteropties. Het is mogelijk om filter- en zoekfuncties individueel aan te passen en zoekresultaten naar persoonlijke voorkeur weer te geven. De nieuwe zoekfuncties bieden publishers meer dynamiek en volledige flexibiliteit. Bovendien is het resultatenoverzicht verbeterd en aangevuld met praktische shortcut-functies. Hiermee kunnen geselecteerde filters worden aangepast en zoekopdrachten worden verfijnd.

De belangrijkste verbeteringen binnen Programma en Ad Media Search:
* Met één klik een direct overzicht van de belangrijkste resultaten
* Individuele filtering van data

* Opslag van veelgebruikte filtercombinaties als zoektemplate
* Flexibel ontwerp van zoekresultaten, die kunnen worden aangepast via een eenvoudig geformatteerde interface
* Weergave van zoekresultaten in afzonderlijke tabellen, opgesplitst in programma of ad media
* Individuele verfijning van zoekresultaten

"Wij zijn constant bezig onze diensten voor onze partners, inclusief de interface, te verbeteren. Met de nieuwe Programma en Ad Media Search hebben wij een belangrijke stap gezet om de service richting onze publishers naar een nog hoger niveau te brengen. Automatisering staat hierin centraal. En met de nieuwste technologieën van onze webservices kun je je zoekopdracht aanpassen naar jouw persoonlijke wensen", zegt Riemer Coolen, Head of Operations van zanox Benelux.

De nieuwe applicatie draait voorlopig naast de oude versie van de Programma Search. zanox gebruikt de feedback van zijn publishers om de Programma en Ad Media Search in de komende periode verder te optimaliseren.

De nieuwe Programma en Ad Media Search is voorlopig uitsluitend in het Engels beschikbaar. De overige talen binnen het zanox netwerk - inclusief Nederlands - volgen binnenkort.