Marketingfacts lanceert M! Jaarboek 2010
NIEUWEGEIN 17 juni 2010 - Tijdens de
Medialandschap in beweging
Marco Derksen, oprichter van Marketingfacts.nl: "Het medialandschap is continu in beweging. Met name door de opkomst van digitale media is de keuze voor de marketing en communicatiespecialisten er niet eenvoudiger op geworden: welke middelen zet je in en voor welke doelstellingen? Op Marketingfacts.nl proberen we de ontwikkelingen samen met vakgenoten uit het veld bij te houden en de ervaringen met elkaar te delen. Jaarlijks vatten we ze samen in een praktisch en handzaam Marketingfacts Jaarboek. Als naslagwerk voor de ervaren marketing en communicatie- specialisten maar ook voor studenten en professionals buiten ons eigen vakgebied."
Maarten Timmers Verhoeven, directeur
Naslagwerk en denkkader
Het jaarboek biedt, zo hoopt de organisatie van Marketingfacts, een naslagwerk en een denkkader voor marketeers en studenten. Het M! Jaarboek 2010 geeft een update en een stand van zaken over de volgende onderwerpen:
Online advertising, Affiliate marketing, E-mail marketing, Online branding, Zoekmachine marketing, Mobile marketing, Social media marketing, E-business, Usability & Design, Customer service en Webanalytics.