Ingezonden persbericht


Cachan, Frankrijk, 14 juni 2010

Neolane organiseert eerste internationale User Conference: Neolane Evolution 2010

17 en 18 juni

Espace Eurosites George V, 28 avenue George V, 75008 Parijs, Frankrijk

De eerste internationale User Conference van Neolane staat symbool voor een nieuw hoofdstuk voor de softwareproducent van marketing en klantcommunicatie en verstevigt de leiderspositie van het bedrijf op de Europese en Noord-Amerikaanse markt.

Neolane, producent van software voor marketing en klantcommunicatie, zal op 17 en 18 juni aanstaande zijn eerste conferentie houden voor zijn gebruikers in Parijs: 'Neolane Evolution 2010'. Het bedrijf is een echte referentie geworden voor marketing- en communicatieoplossingen in Europa en Noord-Amerika. Door klanten en professionals samen te brengen, hoopt Neolane een hechte community te creëren en onderlinge communicatie te bevorderen.

In navolging van de lancering van zijn Users Club eerder dit jaar, zal Neolane nu met zijn klanten praten over het belang van interactieve cross-channel marketing en hen de laatste ontwikkelingen van zijn platform voorstellen. Klanten afkomstig uit de hele wereld zullen conferenties en workshops kunnen bijwonen die opgebouwd zijn rond 4 thema's: technologie, product, marketing en innovatie.

De speakers bestaan uit verschillende persoonlijkheden en specialisten uit de marketingwereld, waaronder:
- Ed THOMPSON, Vicepresident, Gartner, Inc.
- Andrea MICHEAUX, Conferentiemeester aan de Universiteit Panthéon Sorbonne van Parijs
- Bruno FLORENCE, Voorzitter van de E-marketing Commissie van de SNCD

Daarnaast zullen meerdere klanten getuigen over hun gebruikservaring met de oplossingen van Neolane waaronder PSA Peugeot Citroën, La Redoute, Stadium, EFI, Sony Music, New Era Tickets en Mornay Services.

Dit evenement biedt eveneens de gelegenheid om de verschillende experts van Neolane en zijn technologische partners te ontmoeten zoals IBM, H-Care, Omniture en Xerox.

Op de tweede dag, 18 juni, zal de eerste vergadering worden gehouden van de Neolane User Club in de 'Cercle National des Armées' (gelegen in het 8e arrondissement van Parijs).

"Neolane heeft vandaag zijn plaats veroverd op de Europese en Amerikaanse markt. De sterke groei van de afgelopen vijf jaar heeft van ons bedrijf een strategische partner gemaakt voor projecten die technologische innovatie en anticipatie op marketingtrends vereisen", vertelt Stéphane Dehoce, CEO van Neolane. "Met deze internationale User Conference willen wij de onderlinge communicatie tussen onze klanten bevorderen, hun kennis van onze oplossingen uitbreiden en hen de beste praktijkvoorbeelden laten ontdekken. Het congres biedt onze klanten eveneens de mogelijkheid te netwerken met de beste experts uit de interactieve cross-channel marketingsector om zo Neolane's software nog beter te leren gebruiken en innovatieve en rendabele marketingstrategieën te ontwikkelen."

Meer dan 200 bedrijven ter wereld vertrouwen op Neolane om een gepersonaliseerde cross-channel dialoog op te zetten met hun klanten.

Voor het volledige programma en inschrijvingen zie: www.neolane-evolution.com

Over Neolane:
Neolane is een software producent die beantwoordt aan de strategische behoeften van marketing en communicatie directies dankzij een uniek geïntegreerd marketingplatform. Dit platform maakt beheer van personalisering, automatisering, uitvoering en meting van alle communicatie via zowel traditionele als mobiele kanalen mogelijk. De oplossing Neolane combineert verschillende functionaliteiten, die samen essentieel zijn voor strategische en operationele directies: beheer van klantinformatie, acquisitie van potentiële klanten, implementatie van multichannel marketing campagnes, automatisering van offers & content berichten, middel voor personalisering van inhoud en aanbiedingen, analyse- en reportagefuncties. Een centraal beheer van plannen, budgetten en marketing middelen, optimaliseert en beheert het volledige proces. Meer dan 200 grote bedrijven en MKB's, marktleider in Frankrijk of op internationaal niveau, zoals Accor, Alcatel-Lucent, Sephora, Scandinavian Airlines, Canon, RueDuCommerce, Voyages-sncf.com, Meetic, Axa Bank, Dexia, Orange, EMI Music, Ouest-France, Fnac, Nouvelles Frontières (TUI), Nestlé/Nespresso, CanalCE en Société Générale, vertrouwen op Neolane om hun productiviteit te verhogen en om nieuwe groeimogelijkheden te identificeren dankzij een innovatieve multichannel en gepersonaliseerde marketingmix.

Bezoek voor meer informatie: www.neolane.com




Ingezonden persbericht