FloraHolland



ISO-9001 certificaat voor Kwaliteitsdienst FloraHolland Eelde

Eelde, 17 juni 2010 (persbericht) - De kwaliteitsdienst van Floraholland Eelde is per heden ISO 9001:2008 gecertificeerd. Na controle van het kwalitieitssysteem heeft het MPS-ECAS deze week het felbegeerde certificaat toegekend. De kwaliteitsdienst van Eelde biedt nu kwaliteit conform de internationaal gedragen ISO kwaliteitseisen.

Cees Hoekstra, vestigingsmanager, is blij met de certificering: "ISO zie ik als een uitstekend middel om onze speerpunten `klantgerichtheid' en `kwaliteit van de dienstverlening' verder uit te bouwen. Het belang van ISO onderschrijft onze inzet voor het verder vergroten van de klanttevredenheid en het continu verbeteren van de prestaties van ons bedrijf."
Ook Arend Bouwman, hoofd kwaliteit, is blij met de certificering van zijn afdeling. "ISO helpt ons om onze procedures, prestaties en servicegerichtheid te blijven toetsen en verder te verbeteren. Klanten verwachten dat ook van ons.De medewerkers beschikken over de juiste kennis om klanten optimaal en passend bij de klantspecifieke eisen en wensen te kunnen bedienen. In de huidige markt stellen klanten steeds hogere eisen aan de kwaliteit van zowel de producten als de diensten. Medewerkers zijn actief betrokken bij het doorgaand verbeteren van onze interne en externe processen. De behaalde certificering is dan ook te danken aan de inzet van alle collega's."
Het ISO-certificaat is toegekend voor een periode van drie jaar. MPS-ECAS zal jaarlijks een controle uitvoeren op de procesvoering van de kwaliteitsdienst.

Fotobijschrift: vestigingsmanager Cees Hoekstra (rechts) overhandigt het certificaat aan hoofd kwaliteit Arend Bouwman