FloraHolland
ISO-9001 certificaat voor Kwaliteitsdienst FloraHolland Eelde
Eelde, 17 juni 2010 (persbericht) - De kwaliteitsdienst van
Floraholland Eelde is per heden ISO 9001:2008 gecertificeerd. Na
controle van het kwalitieitssysteem heeft het MPS-ECAS deze week het
felbegeerde certificaat toegekend. De kwaliteitsdienst van Eelde biedt
nu kwaliteit conform de internationaal gedragen ISO kwaliteitseisen.
Cees Hoekstra, vestigingsmanager, is blij met de certificering: "ISO
zie ik als een uitstekend middel om onze speerpunten `klantgerichtheid'
en `kwaliteit van de dienstverlening' verder uit te bouwen. Het belang
van ISO onderschrijft onze inzet voor het verder vergroten van de
klanttevredenheid en het continu verbeteren van de prestaties van ons
bedrijf."
Ook Arend Bouwman, hoofd kwaliteit, is blij met de certificering van
zijn afdeling. "ISO helpt ons om onze procedures, prestaties en
servicegerichtheid te blijven toetsen en verder te verbeteren. Klanten
verwachten dat ook van ons.De medewerkers beschikken over de juiste
kennis om klanten optimaal en passend bij de klantspecifieke eisen en
wensen te kunnen bedienen. In de huidige markt stellen klanten steeds
hogere eisen aan de kwaliteit van zowel de producten als de diensten.
Medewerkers zijn actief betrokken bij het doorgaand verbeteren van onze
interne en externe processen. De behaalde certificering is dan ook te
danken aan de inzet van alle collega's."
Het ISO-certificaat is toegekend voor een periode van drie jaar.
MPS-ECAS zal jaarlijks een controle uitvoeren op de procesvoering van
de kwaliteitsdienst.
Fotobijschrift: vestigingsmanager Cees Hoekstra (rechts) overhandigt
het certificaat aan hoofd kwaliteit Arend Bouwman