Persbericht
Progress Software introduceert nieuwe Order Management Stability solution accelerator voor leveranciers van telecommunicatiediensten
~ nieuw product voorkomt orderuitval bij de integratie van meerdere ordermanagementsystemen ~
Rotterdam, 16 juni 2010 - Progress Software Corporation, een leverancier van enterprise software die ondernemingen in staat stelt om direct te reageren op veranderende omstandigheden, brengt de nieuwe Progress® Order Management Stability solution accelerator op de markt. Deze biedt leveranciers van telecommunicatiediensten end-to-end zichtbaarheid in de diverse ordermanagementsystemen, identificeert orderuitval en lost potentiële problemen binnen de lifecycle van klantorders op. Dit zonder wijzigingen aan te brengen aan de bestaande infrastructuur van het operational support system (OSS). De solution accelerator kan in een kort tijdsbestek worden uitgerold. Het verlaagt de kosten van orderuitval aanzienlijk door bestaande ordermanagementapplicaties en provisioningsystemen optimaal te benutten.
De solution accelerator ondersteunt zowel complexe diensten als geavanceerde transactiediensten en is gebouwd op de Progress® Responsive Process Management (RPM)-suite. Dit zorgt voor een uitgebreid inzicht in combinatie met detectie- en responsemogelijkheden van de Business Transaction Assurence (BTA)-, Business Event Processing (BEP)- en Business Process Management (BPM)-functionaliteit, op één geïntegreerd platform.
Deze verschillende functionaliteiten worden beheerd met het Progress Control Tower(TM)-product. Dit is een gecombineerde interface voor de weergave van real-time alarmeringen, interactieve interfaces en tools. De Progress Control Tower biedt telecom executives de mogelijkheid om inzicht te krijgen in wat er speelt binnen hun organisatie en centraal verbeteringen aan te brengen. Het volledig configureerbare, functionele en interactieve framework levert een rijke hoeveelheid aan relevante, succesbepalende bedrijfsinformatie en KPI's. Een krachtige modelleringsomgeving zorgt ervoor dat nieuwe bedrijfsprocessen in korte tijd kunnen worden ontwikkeld, gemodelleerd, gemonitord en dynamisch worden verbeterd.
"Telecombedrijven hebben behoefte aan directe toegang tot nauwkeurige informatie over hun zakelijke systemen en de mogelijkheid om processen rechtstreeks aan te passen", zegt John Wilmes, chief technical architect Communications Sector bij Progress Software. "Met de Order Management Stability solution accelerator biedt Progress Software telecom-dienstverleners verbeterd end-to-end inzicht in transacties. Hierdoor wordt zichtbaar waar de meeste omzet wordt gegenereerd binnen de business. De solution accelerator biedt organisaties ook de mogelijkheid om bedrijfsprocessen eenvoudig aan te passen en te verbeteren, zodat KPI's en SLA's worden gehaald, terwijl tegelijkertijd bestaande IT-systemen optimaal worden benut"