Daisycon naar Duitse markt


Daisycon in de tegenaanval

ALMERE, 20100615 -- Een aantal Duitse affiliatenetwerken hebben zich de laatste jaren in Nederland gevestigd. Daisycon vindt het tijd om de bal terug te spelen en zal medio september de Duitse markt betreden.

De keuze voor Duitsland ging niet over een nacht ijs. Duitsland is een volwassen markt met veel grote, professionele spelers. Daisycon is echter overtuigd de concurrentie aan te kunnen, zowel qua techniek als op het gebied van service. "Door de omvang van de markt is het makkelijker om vanuit Nederland naar Duitsland te gaan dan andersom. Duitsland is qua performance based omzet 4 keer zo groot als Nederland. We verwachten veel synergie te behalen, onder andere op het gebied van IT en door een deel van de 1.650 adverteerders die we in Nederland en België servicen ook in Duitsland te bedienen. We merken dat hier veel vraag naar is, dit maakt de beslissing heel logisch", aldus managing director Marko Dobroschelski.

De beslissing om naar Duitsland te gaan staat niet op zich, maar maakt deel uit van een groter plan. Duitsland is na België, waar Daisycon reeds lange tijd aanwezig is, de volgende stap naar verdere internationalisering.



Over Daisycon

Daisycon speelt al 10 jaar een toonaangevende rol als marktleider op het gebied van performance based online marketing in Nederland. Met meer dan 70.000 actieve websites en dagelijks 1.650 lopende campagnes is Daisycon het grootste affiliatenetwerk van Nederland. Naast haar eigen merknaam opereert Daisycon ook via het merk Paxz, het eerste en grootste affiliatenetwerk van Nederland dat zich speciaal richt op de markt voor vakanties en reizen.

Meer informatie vindt u op www.daisycon.com.





Ingezonden persbericht