- PERSBERICHT -
Nieuwe unieke glossy
MissREAL laat zien wat echte mooie vrouwen zijn
Hoofddorp, 15 juni 2010 Morgen verschijnt MissREAL. Een unieke glossy over échte vrouwen en échte schoonheid. In MissREAL gaat initiatiefneemster Kim Out de strijd aan tegen het onnatuurlijke size zero beleid in de modewereld. Beautyvoorelkeprijs3
Met MissREAL verwezenlijkt Kim Out haar droom. Een glossy zonder superslanke gefotoshopte lijven, maar met vrouwen zoals vrouwen zijn. Vrouwen zoals Kim zelf, die nog steeds vecht met haar eetprobleem, maar trots is op haar lijf en op wie ze is. Kim won met dit idee een jongerenwedstrijd en Sanoma Uitgevers en Achmea hebben samen met haar MissREAL gerealiseerd.
Diepgang en humor
MissREAL, vooralsnog eenmalig, is gericht op vrouwen van 17 tot 30 jaar en besteedt aandacht aan psyche, mode, kunst en maatschappelijke thema's. MissREAL is positief, inspirerend en brengt haar onderwerpen met diepgang en humor. Een paar highlights:
*Kims Keuringsdienst van Waarde
Kim Out belt - samen met de mensen van het tv-programma Keuringsdienst van Waarde - modeontwerpers, modellenbureaus en hoofdredacteuren van modebladen en stelt hen de vraag: moet dat nou, jullie size zero-beleid?
*Tygo Gernandt over zijn lijf, leven en drugsverslaving Zit zijn uiterlijk hem in de weg bij de rollen die hij wil spelen? Of werken zijn ruige looks juist vóór hem? En waarom behandelde hij zijn lijf vroeger zo slecht?
*Van XXS tot XXL
Prachtige vrouwen in exact dezelfde outfit. Spectaculair resultaat.
*Zed Nelson en plastische chirurgie
De wereldberoemde fotograaf stelde speciaal voor MissREAL zijn serie Love Me ter beschikking. Over de andere kant van plastische chirurgie.
*Drie vrouwen en één man (!) over hun eetstoornis
Over de kick en de controle, de angst en de schaamte. En dat het zo veel meer is dan simpelweg wel of niet eten.
*Jonge modeontwerpers met een boodschap
Ze maken hun statement in MissREAL. Mooie ontwerpen met een duidelijk verhaal.
*Hugo Borst: waarom Daphne Deckers zich moet schamen Mooie, boze column. En ook columns van Claudia de Breij en Yvon Jaspers.
Kim volgen?
Neem een kijkje op
MissREAL ligt vanaf 16 juni voor ¤ 3,95 in de winkel.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers is met bijna 75 publiekstijdschriften, 9 events, 180 websites, 15 mobiele sites en 13 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).
Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.
In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van
Meer informatie over Sanoma Uitgevers:
Over Achmea
Achmea is de grootste verzekeringsgroep in de Nederlandse markt. Achmea is het moederbedrijf achter sterke merken zoals Centraal Beheer Achmea, Interpolis, Zilveren Kruis Achmea, Avéro Achmea, Agis en FBTO. Gemeenschappelijke ambitie van al deze groepsonderdelen is het ontzorgen van klanten. Centrale vraagstukken hierbij zijn veiligheid, gezondheid, geld voor later, arbeidsparticipatie, bedrijfscontinuïteit en arbeidsvoorwaarden.
Achmea is de grootste zorgverzekeraar van Nederland (met circa 4,7 miljoen verzekerden), beheerder en uitvoerder voor ruim tachtig pensioenfondsen en staat in de top-drie van arbodienstverleners en inkomensverzekeraars. Achmea is niet-beursgenoteerd en heeft een coöperatieve achtergrond. Dit uit zich onder meer in het feit dat de belangen van klanten, distributiepartners, werknemers en aandeelhouders centraal staan.
Achmea heeft circa 22.000 medewerkers, die gehuisvest zijn over acht kernlocaties en het bestuurscentrum in Zeist. Achmea maakt deel uit van Eureko, dat naast haar thuismarkt Nederland actief is in tien andere Europese landen.
Follow us @
cid:image002.gif@01CAFE90.21B0A190
Sanoma Uitgevers
Noot voor de redactie (