Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Quality Contacts 'trapt af' in derde vestiging
Dinsdag 15 juni 2010
SCHAGEN - Facilitair contactcenter Quality Contacts opende recentelijk
haar derde vestiging in Zwolle. De aanhoudende groei en de vraag van
opdrachtgevers om ook elders in het land vertegenwoordigd te zijn,
waren voor Quality Contacts reden om in Zwolle een contact center te
openen. De afgelopen maand is er hard gewerkt om de vestiging in te
richten, te verbouwen, personeel te werven en zich klaar te maken om
van start te gaan. Vandaag 'trappen zij af'. De eerste medewerkers gaan
aan de slag en het contactcenter zal vanaf vandaag voor diverse
opdrachtgevers aan het werk gaan.
Quality Contacts start met ruim 20 contact center medewerkers die zich
voornamelijk gaan inzetten voor opdrachtgever Van Dijk Educatie; de
grootste leverancier van leermiddelen van Nederland voor het voortgezet
onderwijs en MBO. Recentelijk zijn Quality Contacts en Van Dijk
Educatie een samenwerkingsverband aangegaan waarbij Quality Contacts
vanaf heden ondersteund bij het verwerken van de telefonische
bestellingen en klantvragen. De maanden juli, augustus en september
zijn voor Van Dijk Educatie de drukste maanden van het jaar. Om de
komende maanden aan alle klantvragen en bestellingen te kunnen voldoen,
zullen er nog 30 tot 40 nieuwe medewerkers door Quality Contacts worden
aangetrokken. Maar daar zal het ook niet bij blijven. De verwachting is
dat er aan het einde van dit jaar aan ruim 100 medewerkers werk kan
worden geboden. Daarvoor zullen nieuwe projecten en opdrachtgevers
worden aangetrokken. Daarnaast zullen projecten die nu lopen op de
vestigingen Schagen en Velserbroek uitgebreid worden naar de vestiging
in Zwolle om aan de vraag naar uren van de opdrachtgevers te kunnen
voldoen