3
D primeur in Nederland voor Samsung Mobile
15/06/2010 12:05
Samsung Electronics Benelux B.V.
Amsterdam, 11-06-2010
P e r s b e r i c h t
3D Abri primeur voor Samsung Mobile
3D primeur in Nederland voor Samsung Mobile
Vanaf 9 juni zijn op 10 locaties in de Nederlandse steden 3D Abri's te zien die onderdeel vormen van de campagne van de nieuwe Samsung Wave.
Deze opvallende uiting maakt deel uit van een reclamecampagne van mobiele telefoonproducent Samsung. Samsung heeft de primeur voor het gebruik van de 3D Abri's' van exploitant JCDecaux Innovate en RAW 3D Media Group om de nieuwe smartphone de Samsung Wave te introduceren.
"Innovatie staat altijd hoog in het vaandel bij Samsung", zegt Geert Mol, Marketing Manager Samsung Electronics Benelux. "Dit willen we ook zoveel mogelijk door trekken in onze campagnes. De 3D Abri is daar ook een goed voorbeeld van en wij zijn dan ook trots op deze primeur."
Naast de 3D abri's heeft Samsung ook de interactieve abri ingezet. Deze abri's zijn uitgerust met een interactief touchscreen. Voorbijgangers en reizigers worden door de tekst op de poster uitgedaagd om het scherm te bedienen en het spel te spelen. Wanneer de deelnemer plaatsneemt op de surfboard, worden de in de posterkast ingebouwde webcams aangezet en wordt het spel "Ride The New Wave" gestart. De webcam maakt opnames van de surfer - deze beelden worden direct in een film gemonteerd en naar het e-mailadres verstuurd.
Golfsurfen in Amsterdam en Utrecht
De Surf Abri's zijn woensdag 10 juni 2010 gelanceerd. Wie zich even Wave-rider wil voelen, kan hiervoor nog tot en met dinsdag 29 juni 2010 terecht op twee locaties in Amsterdam en 1 locatie in Utrecht.
Over de Surf Abri
De Surf Abri's maken deel uit van een brede campagne en zijn mogelijk gemaakt door Samsung Mobile (opdrachtgever), Media Republic in samenwerking met Cheil Worldwide, mediabureau Starcom, JCDecaux Innovate (uitvoering en montage) en het in interactieve applicaties gespecialiseerde bureau Bitmove (levering en installatie applicatie).
Samsung Wave Straatactivatie
@Hand is in samenwerking met Mediarepublic en Cheil Worldwide verantwoordelijk geweest voor de totstandkoming van een activatie, waarin een promotieteam in een speciaal ontworpen Surfbus door Nederland reist om de nieuwe Samsung Wave onder de aandacht te brengen en tegelijkertijd een incentive programma start voor het retailkanaal.
De campagne is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met:
www.samsungmobile.nl
www.mediarepublic.com
www.cheil.com
www.raw3dmedia.com
www.jcdecaux.nl
www.bitmove.com
www.starcom.nl
www.athand.eu
http://www.samsungmobile.nl